Für alle, die sich in einem Auto nicht sicher genug fühlen, weil sie denken, dass es ihnen ein Leben lang dient, ermöglicht Ihnen der Land Rover Range Rover Sentinel, eine gepanzerte Version dieses Geländewagens, auch als ziviler Panzer oder Bunker auf Rädern bekannt, ein angstfreies Fahren . Und das, obwohl der SUV nicht den Eindruck erweckt, dass man in einem durch Panzerglas etc. geschützten Auto unterwegs ist. und nicht nur klassische Absicherungen wie die Systeme ESC, AEB und ASB.
Če se mislite v bližnji prihodnosti odpraviti v kakšno vojno žarišče ali nameravate postati slavna oseba, potem predlagamo, da si omislite blindirano različico Range Roverja, Landrover Range Rover-Sentinel. Ta vas bo namreč ščitil pred kroglami (naboji velikimi do 7,62 mm), šrapneli ročnih granat in eksplozijami do 15 kg TNT-ja. V vseh teh primerih vas nima kaj skrbeti, tudi v primeru neposrednega napada z ročnim orožjem ne, le prepričajte se, da ste zaklenili vrata.
Zanj boste morali odšteti vsaj 400 tisočakov evrov. Zakaj vsaj? Za dodatke, kot so gasilni sistem za motor in kabino, pa zunanji zvočniki, sirene, ipd., vam bodo jasno še dodatno veselo zaračunali. V ceno pa je že všteto vojaško, pardon, vozniško usposabljanje. Cena pa ni edina stvar, ki je pri tej posebni izdaji glede na ”nebojno” različico narasla. Tudi masa se je na račun varnosti povečala za kar poltretjo tono.
WEITERLESEN: Die Spezialität von Startech – der Range Rover Pickup
Medtem ko zunanja stekla zdržijo krogle, enako velja tudi za steklo, ki v Range Rover Sentinelu loči voznika od zadnjih potnikov in se lahko iz varnostnih razlogov spusti le za 10 centimetrov. Kaj pa, če vam preluknjajo rezervoar z gorivom? Nič ne de. Ta se kar sam zaceli. Nepridipravi se ne morejo poigrati niti z izpušno cevjo, ki se je ne da zamašiti. V primeru poškodovanega akumulatorja je tu rezervni, 20-palčne pnevmatike ”run-flat” pa dovoljujejo vožnjo tudi, ko so predrte. Ein ziviler Panzer, ki je opremsko osnovan na modelu Autobiography, a ima poleg že naštetega prilagojen tudi zavorni sistem in vzmetenje, premika 340 ”konjev” (260 kW), ki jih zmore 3,0-litrski bencinski V6 motor (vzeto iz Jaguarja F-Type oz. XE-S), na uzdi pa jih drži osem-stopenjski samodejni menjalnik ZF. Blindirani SUV prihaja s 3-letno garancijo, sicer vam vrnejo življenje.
Mehr Informationen:
landrover.com