fbpx

Archer Ana Umer: Du musst durchhalten und deinen Träumen folgen

Mit dem Olympischen Festival, das Ende September auf dem Congress Square stattfand, wurde die Hauptstadt von olympischem Geist durchflutet. Auch das Team von Coca-Cola nahm im Rahmen der Eigeninitiative #vednopodpiraj an der Veranstaltung teil und diskutierte mit jungen Athleten über ihre Einstellung zum Sport. Unter ihnen war auch die zweifache Europameisterin im polnischen Bogenschießen Ana Umer, die davon überzeugt ist, dass Unterstützung das Wichtigste im Sport ist.

Olimpijski festival, ki je osvetlil pozitiven vpliv športnega udejstvovanja na življenje, je organiziral Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez v okviru evropskega tedna športa z geslom »Bodite aktivni«. Na dogodku so se predstavile številne športne discipline. Med temi je bilo tudi lokostrelstvo, v katerem je užitek in uspeh našla 27-letna Koprčanka Ana Umer: »Če športnik uživa podporo, ima odprta vrata v vrhunski šport. Moji največji podporniki so domači, trener in ekipa, pa tudi prijatelji, ki so zelo razumevajoči do mojih obveznosti. Vsi so mi v veliko oporo in mi kot športnici vlivajo moč za napredek,« pojasnjuje Ana in predvsem mladim v spodbudo dodaja: »Treba je vztrajati in slediti svojim sanjam.« In kaj je Anin sen? Olimpijske igre Tokio 2020.

Pomena vztrajnosti, podpore športnikov ter spodbujanja aktivnega življenjskega sloga se zavedajo tudi v družbi Die Coca Cola Firma. Ta ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni. S sklenitvijo štiriletnega sponzorstva z nacionalno olimpijsko organizacijo Coca-Cola v Sloveniji od leta 2017 širi olimpijski duh na slovenskih tleh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij. S pobudo 1TP5 Immer unterstützen spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Mehr Informationen

Mehr Informationen unter:
coca-cola.si

Vsebino omogoča Coca-Cola.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.