fbpx

Mortadeljada 2012 v Ljubljani

Klub goriških študentov (KGŠ) tudi letošnjo zimo preganja na prijeten in zabaven način in sicer s svojo osemnajsto tradicionalno prireditvijo imenovano Mortadeljada. Ta največja primorska »fešta« vsako leto, po zimskem izpitnem obdobju, prebudi ...

Wichtige Informationen
Wenn?
Woher?
Wirtschaftsausstellungszentrum, Ljubljana
Veranstalter
Facebook-Veranstaltung
Eintrittspreis
6€ v predprodaji, 8€ na dan dogodka, 5€ za člane KGŠ

Klub goriških študentov (KGŠ) tudi letošnjo zimo preganja na prijeten in zabaven način in sicer s svojo osemnajsto tradicionalno prireditvijo imenovano Mortadeljada. Ta največja primorska »fešta« vsako leto, po zimskem izpitnem obdobju, prebudi slovenske študente in jih privabi v center dobre volje, glasbe, hrane, pijače in družbe. Seveda ni Mortadeljade brez okusne mortadele, ki jo vsako leto postrežejo vsem obiskovalcem.

Mortadeljada bo pričarala nepozabno zabavo in kulinarične užitke v treh mestih po Sloveniji, Novi Gorici, Kopru in Ljubljani s pričetkom ob 20. uri.

Otvoritev Mortadeljade v Novi Gorici
Öffnung Mortadeljada tour 2012 bo 14. marca v Novogoriškem klubu Marco Polo s skupinama Kingston und Die Benutzer, za animacijo pa bo poskrbel DJ Riki.

Mortadeljada v Kopru
21. marca v Planetu Tuš bodo zbrane zabavali skupini Flirrt und Zmelkoow.

Cene vstopnic v Kopru in Novi Gorici: 4€ v predprodaji, 5€ na dan dogodka, 3€ za člane KGŠ
Prodajna mesta: poslovalnice M-servisa in info točka KGŠ

Mortadeljada v Ljubljani
Wirtschaftsausstellungszentrum wird sein 28. März postalo prizorišče zadnjega in največjega dela letošnje Mortadeljade. MI2, Big Foot Mama, Low Peak Charlie und Korvus bodo glasbene skupine večera.
 
Vstopnina v Ljubljani: 6€ v predprodaji, 8€ na dan dogodka, 5€ za člane KGŠ
Prodajna mesta: na vseh prodajnih mestih Eventima (Pošta Slovenije, Petrol, Mercator Hipermarketi itd. in na www.eventim.si), na info točki KGŠ in v vseh poslovalnicah M-servisa.

Klub goriških študentov
(KGŠ) pa tudi letos ni pozabil na tiste v stiski, saj bo delež od prodaje vstopnic namenjen v dobrodelne namene. Del bo namenjen za počitnice otrok ogroženih družin, del pa zavetiščem za živali.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.