fbpx

Mortadeljada 2012 v Novi Gorici

Klub goriških Študentov (KGŠ) tudi letošnjo zimo preganja na prijeten in zabaven način in sicer s svojo osemnajsto tradicionalno prireditvijo imenovano Mortadeljada. Ta največja primorska »fešta« vsako leto, po zimskem izpitnem obdobju, prebudi ...

Wichtige Informationen
Wenn?
Woher?
Marco Polo Klub, Kidričeva ulica 13, Nova Gorica
Veranstalter
Facebook-Veranstaltung
Eintrittspreis
4€ v predprodaji, 5€ na dan dogodka, 3€ za člane KGŠ

Klub goriških Študentov (KGŠ) tudi letošnjo zimo preganja na prijeten in zabaven način in sicer s svojo osemnajsto tradicionalno prireditvijo imenovano Mortadeljada. Ta največja primorska »fešta« vsako leto, po zimskem izpitnem obdobju, prebudi slovenske študente in jih privabi v center dobre volje, glasbe, hrane, pijače in družbe. Seveda ni Mortadeljade brez okusne mortadele, ki jo vsako leto postrežejo vsem obiskovalcem.

Mortadeljada bo pričarala nepozabno zabavo in kulinarične užitke v treh mestih po Sloveniji, Novi Gorici, Kopru in Ljubljani s pričetkom ob 20. uri.

Otvoritev Mortadeljade v Novi Gorici

Öffnung Mortadeljada tour 2012 bo 14. marca v Novogoriškem klubu Marco Polo s skupinama Kingston und The Users, za animacijo pa bo poskrbel DJ Riki.

Mortadeljada v Kopru
21. marca v Planetu Tuš bodo zbrane zabavali skupini Flirrt und Zmelkoow.

Cene vstopnic v Kopru in Novi Gorici: 4€ v predprodaji, 5€ na dan dogodka, 3€ za člane KGŠ
Prodajna mesta: poslovalnice M-servisa in info točka KGŠ

Mortadeljada v Ljubljani
Wirtschaftsausstellungszentrum wird sein 28. März postalo prizorišče zadnjega in največjega dela letošnje Mortadeljade. MI2, Big Foot Mama, Low Peak Charlie und Korvus bodo glasbene skupine večera.
 
Vstopnina v Ljubljani: 6€ v predprodaji, 8€ na dan dogodka, 5€ za člane KGŠ
Prodajna mesta: na vseh prodajnih mestih Eventima (Pošta Slovenije, Petrol, Mercator Hipermarketi itd. in na www.eventim.si), na info točki KGŠ in v vseh poslovalnicah M-servisa.

Klub goriških študentov
(KGŠ) pa tudi letos ni pozabil na tiste v stiski, saj bo delež od prodaje vstopnic namenjen v dobrodelne namene. Del bo namenjen za počitnice otrok ogroženih družin, del pa zavetiščem za živali.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.