fbpx

Neigst du deinen Kopf beim Küssen nach rechts? Das ist der Grund!

Neigst du deinen Kopf beim Küssen nach rechts? Das ist der Grund!

Sie haben wahrscheinlich noch nie darüber nachgedacht, warum Sie Ihren Kopf beim Küssen fast immer nach rechts neigen. Wir haben die Antwort!

Študije ugotavljajo, da kar dve tretjini oseb nagne glavo na desno pri poljubljanju. Izkazalo pa se je, da za to obstaja zanimiva pojasnitev.

In der Forschung Pravi način poljubljanja so raziskovalci proučevali pare v Bangladešu, državi, kjer poljubljanje redko vidimo na zaslonu ali na javnih mestih. Poskusna skupina je morala brez omejitev kopirati tisto, kar je videla v filmih. Rezultati so pokazali, da je prevladoval nagib glave na desno stran.

Podatki o tistih, ki so poljub prejeli67 % oseb, ki so želele poljubiti osebo in 72 % tistih, ki so poljub prejeli, je glavo nagnilo na desno. Podatki o tistih, ki so poljubili73 % oseb, ki so želele poljubiti osebo, in 75 % tistih, ki so poljub prejeli, je glavo znova nagnilo na desno stran.

Nagib glave v desno stran je prevladoval.
Nagib glave v desno stran je prevladoval.

Zakaj se to zgodi?

Prevlada desničarjev na svetu ima pomembno vlogo pri tem, saj se ti vedno obračajo na desno stran. V študiji pa so po navadi prejemniki poljuba sledili desničarju, ne glede na to, ali so sami desničarji ali levičarji.

Ste desničarji ali levičarji?
Ste desničarji ali levičarji?

Pri izbiri strani imajo pomembno vlogo tudi možgani. Ta pristranskost pri poljubljanju je verjetno prirojena in določena z možgani, ki delijo naloge na svoje različne hemisfere – še posebej na levi možganski hemisferi, kjer je s čustvi in z odločitvami povezano območje možganov. Verschieden ravni hormonov v vsaki hemisferi so morda neenakomerno porazdeljene, kar povzroči, da se ljudje odločijo za nagib v desno, so zapisali znanstveniki.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
nature.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.