Haben Sie sich jemals gefragt, welcher Ferrari-Rennwagen oder welches Ferrari-Chassis die meisten Rennsiege auf dem Konto hat? Dabei handelt es sich nicht um irgendein Formel-1-Rennauto, sondern um die Fahrgestellnummer 0672, unter der sich das Modell 625/250 TRC verbirgt. Das Modell stammt aus dem Jahr 1957, als Ferrari es für den renommierten Rennfahrer John von Neumann produzierte.
Tako kot model 625 TRC je imel tudi ta vgrajen 2,5-litrski štirivaljnik, ki se je pred tem kalil na dirkah Le Mansa, vendar je tega kasneje na Johnovo željo in s pomočjo vodje dirkaškega moštva Richija Shoehorna zamenjal veliki V-12 motor, s katerim je bil pripravljen za velike zmage.
Tako motoriziran je nato zmagal na dirkah za veliko nagrado Mehike (grand prix mexico), na legendarnem dirkališču Laguna Seca, kakor tudi V Salt Lake Cityu, Riversideu, Nassau, Santa Barbari, Palm Springsu, Pomoni, Sacramentu…spisek pa se nadaljuje skoraj v nedogled. Tako je nizal zmago za zmago tudi še po letu 1961, ko so ga prodali Otto Zipperju, tako da je tudi leta 1962 zmagoval kot za šalo z novim voznikom za volanom.
Das stimmt pet let zmagoval največje dirke praktično nespremenjen, kar je danes z izredno hitrim napredkom v avto-moto športu praktično nepojmljivo.
Vir: Petrolicious