fbpx

Der unnachahmliche Stil von Lana Del Ray

Einer der größten Namen der Musikbranche wird Gesicht und Stimme der Herbstkampagne des schwedischen Mischkonzerns H&M. Lana Del Ray spielt die Hauptrolle in den von Inez van Lamsweerde und Vinoodh Matadin gedrehten Werbespots und ist auch im Film „Blue Velvet“ von Johan Renck zu sehen. Das Musikvideo, das …

Trenutno eno največjih imen v glasbeni industriji bo tokratni obraz in glas jesenske kampanje švedskega konglomerata H&M. Lana Del Ray je glavna zvezda oglasov, ki sta jih posnela Inez van Lamsweerde in Vinoodh Matadin, prav tako pa nastopa v filmu »Blue Velvet«, ki ga je posnel Johan Renck. Glasbeni video, ki je v celoti narisan, bo premierno predstavljen na internetni strani www.hm.com 19. septembra skupaj s skrajšano verzijo, ki bo hkrati tv oglasni spot. Lana bo v spotu nosila najboljše kose iz jesenske kolekcije H&M v svojem znanem neponovljivem slogu. Vzdušje je zelo L.A.-jevsko, inspirirano po jesenski kolekciji H&M, ki perfektno pristaja Laninemu osebnemu stilu. Po koncu jeseni pa nas bo Lana grela še v zimski kampanji, ki jo je posnel Sølve Sundsbø. Kreativne direktorje pri H&M je Lana namreč tako prevzela s svojim unikatnim stilom, da se ji niso mogli upreti. Hkrati pa Švedi obljubljajo, da bo oglasni spot nekaj, česar še nismo videli. Od popularne glasbenice kaj drugega tako ne bi pričakovali.

 

H&M-Geschäft, Čopova 42, Ljubljana und www.hm.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.