fbpx

Selfie-Unfälle: Selfies werden immer tödlicher

Wussten Sie, dass im vergangenen Jahr mehr Menschen bei Selfie-Unfällen ums Leben kamen als bei Hai-Angriffen? Der Versuch, in Extremsituationen, etwa an Klippen hängend oder in Gesellschaft wilder Tiere, das schönste oder epischste Selfie zu machen, endet manchmal tragisch. Das belegen auch die in den letzten drei Jahren erhobenen statistischen Daten.

Pri ameriški agenciji za zbiranje podatkov Priceonomics so pogledali v arhive nesreč zadnjih treh let, ki so se zgodile med snemanjem usodnih selfijev. Od 49 ljudi, ki so od leta 2014 umrli v s selfiji povezanih nesrečah, je 75 % moških, njihova povprečna starost pa je 21 let. Starost najmlajšega udeleženca nesreče je 14, najstarejšega pa 32 let. Po podatkih sodeč se zdi, da je rek “starost je modrost” v tem primeru na mestu ali pa le velja, da mlajši posnamejo več selfijev, na žalost tudi v nevarnih situacijah.

Nevarne situacije za snemanje sefijev.
Nevarne situacije za snemanje sefijev.

Najpogostejši vzrok smrti so padec z višine (največkrat s klifa ali visoke zgradbe), Ertrinken und padec pod vlak. Vzrok nesreče so motnje iz okolice, ki odvrnejo pozornost nesrečnežev, medtem ko se trudijo posneti popoln selfi v nevarnih situacijah.

WEITERLESEN: Letos je več ljudi umrlo zaradi selfijev, kot zaradi napada morskih psov

Največ, kar 40 % vseh smrti zaradi s sefiji povezanih nesreč se je zgodilo in Indien. Pri Priceonomics sklepajo, da je vzrok zelo velik delež nesreč zaradi utopitve v tej državi. Sledijo ji Rusija in ZDA, medtem ko je bila taka nesreča na Kitajskem, presenetljivo, samo ena.

Najpogostejši vzrok, s selfiji povezanih nesreč, je padec z višine.
Najpogostejši vzrok, s selfiji povezanih nesreč, je padec z višine.

Če torej želite posneti selfi v naravi, se najprej razglejte naokoli, se postavite na varno mesto in šele nato vzemite telefon ter posnemite najbolj epski selfi do zdaj. In ne pozabite; če stojite na robu klifa, je varneje, če fotografijo posname vaš prijatelj.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.