fbpx

Genealogie der Nike-Innovation: 43 Jahre Nike-Innovation bei Sportschuhen in weniger als 2 Minuten

Die 43 Jahre, in denen Nike uns mit innovativen Sportschuhen versorgt, wurden in einem zweiminütigen Video des Londoner Animationsstudios Golden Wolf zusammengefasst: „Nike Genealogy of Innovation“. Wir reisen im Tempo des Comic-Helden Flash, was logisch ist, denn das neuste Modell ähnelt stark seinen typischen Farben. 200 Modelle, sieben „Generationen“. Schaut es euch an!

Nike ni samo znamka, Nike je način življenja. In Video je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.

WEITERLESEN: Nike: Komfort und Metallic-Trend kombiniert in prestigeträchtigen Hausschuhen

Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani lang Bücher z istim naslovom.

Nikova zgodovina je res pisana.
Nikova zgodovina je res pisana.

Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Rauschen«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!

Mehr Informationen

Mehr Informationen: www.nike.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.