fbpx

Der neue Peugeot 3008 – aus einem Minivan wird ein Crossover

Neuer Peugeot 3008

Der SUV-Markt ist reicher für den neuen Crossover. Der neue Peugeot 3008 verfügt über das i-Cockpit der neuesten Generation, während das neue Design der Passagierkabine ein hochauflösendes 12,3-Zoll-Digitaldisplay für den Fahrer bietet, während das Infotainmentsystem einen separaten 8-Zoll-Touchscreen in der Mitte des Armaturenbretts erhält . Für Atmosphäre sorgt neben der futuristischen Ausstattung auch eine fortschrittliche Ambientebeleuchtung. Es basiert auf der flexiblen EMP2-Plattform. Und ja, Ihr Gedächtnis leistet Ihnen gute Dienste. Bislang war der 3008 im Minivan-Segment unterwegs, doch der Alte und der Neue, der im Oktober 2016 vom Band laufen wird, haben eigentlich nur einen Namen gemeinsam.

Geländewagen je segment, ki ga enostavno ne smeš izpustiti.” je bilo slišati v Parizu na predstavitvi Peugeota 3008. In tako namesto, da bi bil novi Peugeot 3008 enoprostorec, postaja SUV, kompaktno športno terensko vozilo, križanec srednjega razreda. Postavili so ga na prilagodljivo platformo EMP2, ki ga poleg Peugeota uporablja  tudi Citroën in zaradi katere je odvrgel 100 Kilogramm in to kljub temu, da je, kot boste spoznali v nadaljevanju, večji od predhodnika.

WEITERLESEN: Airbus H160: Peugeot mit dem Hubschrauber der Zukunft

Novi Peugeot 3008 je neka povsem druga zgodba kot njegov predhodnik.
Novi Peugeot 3008 je neka povsem druga zgodba kot njegov predhodnik.

Novi Peugeot 3008 meri 4,45 metra (80 centimetrov več kot zadnji 3008) in je eden bolj ”žepnih” križancev v avtomobilskem razredu C. Avto pa se je ne le potegnil, ampak tudi nekoliko ”zredil”. Medosna razdalja je namreč 6,5 centimetra daljša kot pri predhodniku, kar pomeni več udobja v potniški kabini, na svoj račun pa je prišel tudi prtljažnik. Ta zdaj meri 520 Liter, kar je 90 litrov več od trenutno aktualnega modela 3008. Kupec bo lahko sprva izbiral med šestimi motorji in sicer parom turbo bencinskih (1,2-litrski PureTech motor s 96 kW moči in 1,6-litrski THP motor z 121 kW moči) in kvartetom dizelskih motorjev (1,6-litrski BlueHDI motor z 73 kW moči ali 88 kW moči ter 2,0-litrski BlueHDI motor z 110 kW moči ali 132 kW moči), moč na kolesa pa bo lahko prenašal bodisi preko 6-stopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika.

Peugeot 3008, si to ti?
Peugeot 3008, si to ti?

Od tal ga bo ločilo 22 centimetrov, za varno vožnjo pa bo skrbel asistenčni sistem, ki bo ponujal sistem za zaviranje v sili, prilagodljive žaromete, radarski tempomat z opcijo zaustavitve, avtomatsko parkiranje, opozorila na varnostno razdaljo in aktivni sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu. Za karseda udobno vožnjo bodo skrbeli tudi prednje sedeži z možnostjo masaže, kompakten in oblikovno prenovljen volan (v polnem zrnastem usnju), zlitje z okolico bo ponujalo veliko panoramsko steklo vredno ateljejev, za telefone bo skrbela možnost brezžičnega polnjenja telefona, ubogal bo na glasovne ukaze ter nudil pet režimov vožnje in sicer normalno, blato, pesek, sneg in izklop ESP.


Za hip se ustavimo še pri vozniškem mestu Peugeot i-Cocpit. Ta čute popelje dlje kot katerikoli avto pred njim. S pritiskom na posebno tipko i-Cockpit Amplify vklopite sistem, ki poskrbi za dražljaje, ki v hipu delujejo na vsa čutila. Na vid preko nastavitve moči ambientalne osvetlitve in barve zaslonov, na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka, na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
peugeot.si
peugeot.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.