IndyCar ist in unserem Land ein etwas weniger bekannter Motorsport, da wir von jenseits des Atlantiks hauptsächlich von der NASCAR-Serie hören. Doch die amerikanische Version der Formel 1, die eine turbulente Geschichte hinter sich hat, findet langsam wieder auf den Weg zu altem Glanz. Obwohl Honda und Chevy viel weniger Geld für Rennwagen ausgeben, die zudem deutlich stärker eingeschränkt sind als ihre F1-Brüder, haben sie die widerstandsfähigsten Karosserien der Welt geliefert. Die IndyCar-Rennfahrer liefern sich nicht nur engere und spannendere Duelle, sie sehen jetzt auch besser aus als die der Königin des Motorsports.
Letošnja sezona serije IndyCar bo izgledala precej drugače kot zadnjih nekaj. Namreč vse od leta 2012 je večina ekip uporabljala isti dirkalnik, isto karoserijo, z namenom, da bi karseda držala stroške pod nadzorom. Nove od starih se je tako ločilo le po motorjih in drugačnih barvnih kombinacijah. Enosedežnike je namreč zadnja leta izdelovala le Dallara, ki jih ponuja za okoli 332 tisoč evrov. A pred letošnjo sezono sta se opogumila tudi dva dobavitelja motorjev, Chevrolet in Honda, in ekipam ponudila unikatno in odpiljeno aerodinamično karoserijo, ki bo dovoljevala spreminjanje nastavitev in s tem sposobnosti Rennauto.
Na voljo bosta za nekaj čez 70 Tausend Euro in ju bo moč prilagajati glede na tip dirke, saj se te v seriji IndyCar med seboj precej razlikujejo.
WEITERLESEN: Ferraris Vision von der Zukunft des Formel-1-Rennsports
Beide karoseriji sta tudi precej bolj kompeksni kot smo vajeni od lanskih dirkalnikov. Hondino, na primer, tvori 200 sestavnih delov, ekipa pa bo uporabila le tiste, ki se ji bodo zdele smiselne za stezo. Sezona se odpira 29. marca 2015 na ulicah St. Petersburg (Florida, ZDA), dirkače pa v boju za prvaka čaka 16 dirk. In še zanimivost. V predlanski sezoni IndyCarja je bilo več prehitevanj in sprememb v vodstvu, kot jih je bilo v formuli 1 v prejšnjih petih skupaj. Če torej pogrešte infarktne dirke je morda čas, da zamenjate motošport in preklopite na tistega, ki doživlja drugo pomlad.
Simulacija vožnje:
Več o seriji IndyCar:
www.indycar.com