fbpx

Fünftüriger Mini – Zum ersten Mal in der Geschichte erhielt der Mini eine fünftürige Version und mehr Nutzen

Käufer und Interessenten der Marke Mini und ihrer Modelle konnten auf der zweitägigen Mini urban alle sieben Modelle der englischen Marke sowie den brandneuen fünftürigen Mini als Weltpremiere bestaunen Nervenkitzel-Event diese Woche vor Atlantis im BTC von Ljubljana, letzte Woche in Paris erlebt.

Obiskovalci so lahko pod budno taktirko BMWjevih inštruktorjev na posebnem poligonu spoznali tudi vozno dinamiko minijevih vozil, asistenčne sisteme in zmogljivosti štirikolesnega pogona all4. Premiero pri nas pa je le teden dni po razkritju na Pariškem avto salonu doživel tudi petvratni mini.

Notranjost je na moč podobna tisti pri trivratnem miniju (z izjemo dodatnega para bočnih vrat), se pa v njem lažje "diha", saj je prav v vse smeri sedaj več prostora.
Notranjost je na moč podobna tisti pri trivratnem miniju (z izjemo dodatnega para bočnih vrat), se pa v njem lažje “diha”, saj je prav v vse smeri sedaj več prostora.

Glavno prednost v primerjavi s trivratnim minijem pomeni lažji dostop do sedežne klopi v drugi vrsti, kakor tudi večjo prostornost in uporabnost vozila. Petvratni mini ist auch etwas gewachsen, sicer ga je v dolžino več za 161 milimetrov, meter pokaže 61 mm več tudi v širino, medtem, ko je višina ostala enaka. Pomembno dejstvo pa je tudi, da je za 72 mm večja zudem medosna razdalja, kjer naj bi celotni prirastek šel na račun prostora za kolena sedečih v drugi vrsti, ki imajo zaradi bolj položne strehe tudi 15 milimetrov več prostora za glave. Poleg treh potnikov v drugi vrsti (gre za prvega minija, ki sprejme pet oseb), bo lažje “dihala” tudi prtljaga, saj lahko prtljažnik po novem sprejme od 278 do 941 litrov prtljage, kar je pri osnovni postavitvi 67 litrov več kot prej.

Oprema, dodatki in tehnologije so povzete po trivratni različici, med dodatno opremo pa najdemo tudi radarski tempomat, napredno navigacijo in številne pakete dodatne opreme in personalizacije podobe. Enaka je tudi ponudba motorjev, kar pomeni, da so na obeh polih po trije motorji zmogljivosti od 75 do 141 kilovatov, enako kot pri trivratnem miniju sta na izbiro tudi zwei Getriebe (ne pri vseh različicah).

WEITERLESEN: City test: Mini cooper S – injekcija rastnega hormona mu je dobro dela

Razlika v primerjavi s trivratnim minijem znaša 900 Euro, was bedeutet, dass cene pričnejo pri 18.500 za različico one, najcenejša dizelska – mini D pa stane najmanj 20.300 evrov. Za zdaj vrhunec ponudbe pomenita različica cooper S in SD, za katera želi uvoznik imeti 25.400- oziroma 26.800 “zelencev”.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.