Pininfarina brachte das Rennwagenkonzept H2 Speed nach Genf, das, wie der Name schon sagt, mit Brennstoffzellen fährt, während der Speed-„Anhänger“ seinen Renncharakter verrät. Die Designer ließen sich für das Design vom früheren Konzept des Ferrari-Sigma-Rennwagens inspirieren und fügten ihm einige futuristische Features hinzu. Sie wurden von der Firma GreenGT mit einem Paar Elektromotoren ausgestattet, und der H2 Speed quetscht 503 Pferde heraus.
Pininfarina H2 Speed je superšportnik na gorivne celice, ki ga je priznani italijanski oblikovalski studio pripeljal na avtosalon v Ženevo. Opremili so ga z dvema električnima agregatoma s podpisom GreenGT, ki ju napajajo gorivne celice in elektrika. Ta se zbira med zaviranjem in troši pri pospeševanju, kajti dirkalnik nudi rekuperacijo zavorne energije, ki se nalaga v baterijo z 20 Ah. Motorja proizvedeta kar 503 KM (210 kW) in sta zmožna dirkalnik z mesta do 100 km/h spraviti v 3,4 sekunde ter priganjati do 300 km/h.
Navdih zanj so pri Pininfarini poiskali pri konceptnem Ferrariju Sigma Grand Prix Formula One, na kar opozarjajo tudi barve.
WEITERLESEN: Aston Martin DB11: Der graue DB9 hat einen Nachfolger bekommen
Speziell kompresorska tehnologija pogonskega sklopa GreenGT daje temu skoraj 1500-kilogramskemu električnemu vozilu, ki so mu linije izrezali v vetrovniku, prav poseben zvok, ki ga pri električarjih nismo vajeni. V širino Pininfarina H2 Speed meri kar 2 metra, v višino pičel meter (1,087 m), v dolžino pa 4,7 metra. Izdelan je aus Kohlefaser in opasan s krilci za boljšo aerodinamiko. Delno kaže ”rebra”, saj so ob bokih nekoliko vidne posode, ki pod tlakom 700 barov hranijo 6,1 kilograma vodika, ki jih napolnimo v nekaj več kot treh minutah.
Mehr Informationen:
pininfarina.com