fbpx

Aufmerksamkeit! Dieses Bild kann Ihre Sicht drei Monate lang verzerren! Besichtigung auf eigene Gefahr.

McColloughov učinek

Poznate tisto, ko dekle fantu očita, da gleda druge ženske? Pa saj samo gledanje ne škoduje, mar ne? No, mogoče ga stane klofute ali zveze, vidu pa s tem gotovo ne škoduje. A obstajajo stvari, ki vam lahko resno škodijo samo če jih gledate dovolj dolgo. Okej, pa pustimo sonce in bliskanje pri varjenju. To si slike, za katerimi stoji fenomen, ki se mu reče McColloughov efekt in lahko popači vaš vid. Izkrivljenje vida lahko traja eno uri ali kar tri mesece! In kot pravi Tom Scott, ko na internetu nekomu rečeš, da naj tega ne počenjajo, je kot bi petletniku rekli naj si v nos ne tlačijo fižola. Torej, McColloughovega efekt nikar ne preizkušajte!

Na spletu ste naleteli že na številne slike, ki se igrajo z vašimi možgani in jih skozi optične prevare uspešno pretentajo. Pa ste že slišali za sliko, ki lahko dejansko spremeni način, kako delujejo vaši možgani? Gre za t.i. McColloughov efekt, ki deluje na ravni možganov in ne razuma, zato boste sliko z vodoravnimi in navpičnimi črtami, če jo gledate dovolj časa (to je 15 sekund ali več), videli v obratnih barvah kot prvotno.

Slika, ki ''preveže'' vaše možgane.
Slika, ki ”preveže” vaše možgane.

Nič takega boste rekli. A problem je, da to pusti posledice za vse kar vidite okoli sebe. Slika namreč ”opere” vaše možgane do te mere, da tudi ostale stvari dojemate drugačne, kot so sicer, to ”poškodbo” vida pa lahko ”zdravite” tudi do tri mesece.

WEITERLESEN: "Wer hat einen Fisch?" ist ein Einstein-Puzzle, das nur 2 Prozent der Menschen lösen können!


Fenomen ni internetna šala (odkril ga je ameriški psiholog Celeste McCollough leta 1965), kljub temu pa vam ne moremo preprečiti, da ga ne bi preizkusili. Bili ste opozorjeni.

Mehr Informationen

Več o fenomenu:
de.wikipedia.org

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.