fbpx

Predavanje: Od zamisli do nagrade: tipografija

Aprila in maja bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje odvijal cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij. Prvo srečanje bo namenjeno tipografiji, moderiral pa ga bo Tomato Košir, avtor številnih črkovnih vrst, mentor delavnice TipoRenesansa, član društva TipoBrda, pobudnik ...

Wichtige Informationen
Wenn?
Woher?
Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Pot na Fužine 2, Ljubljana
Veranstalter
Facebook-Veranstaltung
Eintrittspreis
kostenlos

Aprila in maja bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje odvijal cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij. Prvo srečanje bo namenjeno tipografiji, moderiral pa ga bo Tomato Košir, avtor številnih črkovnih vrst, mentor delavnice TipoRenesansa, član društva TipoBrda, pobudnik Festivala črk. Sodelovali bodo dobitniki Brumnovih nagrad – najvišjih nacionalnih strokovnih priznanj, ki jih mednarodna žirija podeljuje v okviru Bienala vidnih sporočil Slovenije: Aljaž Vindis, donedavna likovni urednik Tribune, na 5. bienalu vidnih sporočil Slovenije nagrajen za črkovno družino Tribunal, Samo Ačko, likovni urednik Dnevnika, dobitnik nagrade 4. bienala za družino črkovnih vrst BadNews, Matevž Medja, kreativni direktor in vodja oddelka za vizualne komunikacije agencije Gigodesign, nagrajenec 1. bienala za črkovno vrsto Cerdonis, Ermin Međedović, likovni urednik Dela, dobitnik Brumnove nagrade na 2. bienalu za družino črkovnih vrst Delo, tudi avtor družine črkovnih vrst Toti (uporablja jo časopis Večer).

V predavanjih in pogovoru bodo oblikovalci na različne način osvetlili področja tipografije, identitete in publikacij, ki so elementarne kategorije, katerih bit so (in še bodo) močno predrugačile nove tehnologije, ki jih uporabljajo oblikovalci in založniki. Razpravljali bodo o svojem delu, strokovnem in poslovnem okolju ter vsakodnevnih in prihodnjih delovnih izzivih.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.