fbpx

Bewerbungen geschlossen: Die Mission zum Mars beginnt

Ein niederländisches Unternehmen bietet die Chance, als erster Mensch Geschichte zu schreiben, der einen Fuß auf einen anderen Planeten setzt – in diesem Fall den Mars.

Prijavilo se je že več kot 200 tisoč ljudi, odkar so projekt »Mars One« predtavili javnosti aprila letos. Možnosti prijave ni več, in do konca leta bodo obvestili tiste, ki bodo sprejeti v drugi krog izbora. Štirje »srečneži«, ki bodo prvi naselili rdeči planet pa se ne bodo nikoli vrnili.

Vodstvo projekta je v torek predstavilo prvo misijo v letu 2018, ki zaenkrat ne bo vključevala človeške posadke. Poslali bodo robote ter komunikacijske satelite, ki jih bo razvilo vodilno podjetje na področju gradnje manjših satelitov – Surrey Satellite Tehnology Ltd.

Prva naloga bo demonstrirati tehnologijo, ki bo omogočala naselitev na Marsu. Če bo misija uspešna – in kot pravijo, je velik poudarek na »če« – bodo lahko prvi pionirji pristali na Marsu leta 2025.
Kot že rečeno, se je prijavilo ogormno ljudi, ki jih ne moti, da bodo preostanek življenja preživeli na Marsu. Direktor projekta »Mars One« Bas Lansdrop pravi, da ne obstaja tehnologija, ki bi poskrbela za vrnitev oz. izstrelitev rakete kot je to možno na Zemlji. Kar pa tudi drastično zniža same stroške misije. Skupaj predvideni proračun za misijo »Mars One« je 6 milijard dolarjev. Lansdrop ne želi razkriti koliko denarja je bilo pridobljenega iz strani sponzorjev in partnerjev, vendar pravi, da je zaenkrat znesek donacij znaša več kot 200 tisoč dolarjev. Velik delež stroškov pa naj bi prispeval koncept televizijskega resničnostnega šova, ki bo prikazoval »najbolj unikaten video v našem sončnem sistemu«.

Bodo štirje astronavti preživeli dolgo pot v utesnjeni kapsuli na opustošen planet? Ga bodo lahko sprejeli kot svoj novi dom? Kot pravi Bas Lansdrop: »Ne morete iti na Mars z nekim navdušenjem«. Le čas bo pokazal ali bodo bodoči kandidati sploh pripravljeni na tak podvig.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.