Matjaž Zupančičs neuestes Drama wurde im vergangenen Jahr mit dem Grum Award ausgezeichnet. Es überzeugte die Jury als gekonnt geschriebener Text, der anhand einfacher Beispiele das globale Bild der Welt vermittelt. Das Drama erzählt die Geschichte von Jožef Kotnik, der in das Shocking Shopping Mall geht, um Brot und ein halbes Huhn zu kaufen. ...
Najnovejša drama Matjaža Zupančiča je nagrajena z lanskoletno Grumovo nagrado. Žirijo je prepričala kot spretno napisano besedilo, ki s preprostimi primeri spregovori o globalni sliki sveta. Drama pripoveduje o Jožefu Kotniku, ki se odpravi v nakupovalni center Shocking Shopping, da bi kupil kruh in pol piščanca. Z obiskom postane petdesettisoči obiskovalec nakupovalnega centra. Za obljubami o številnih ugodnostih, popustih, posebnih nakupih, spretnimi marketinškimi potezami, članstvi in formularji se Jožefu naenkrat odpre svet v zakulisje nakupovalnega centra, kjer stvari postajajo vse bolj bizarne, strašljive in krute. Tema se lahko zdi že uporabljena, morda celo predvidljiva, a je po mnenju komisije Grumove nagrade vsekakor obveza za ljubitelje odrov.