fbpx

Škoda fabia – der tschechische Polo, der besser sein will als das „Original“

Die neue Fabia-Generation wird sicherlich eine der größten Premieren auf dem Oktober-Salon in Paris sein, und Škoda hat sich viel vorgenommen. Die dritte Generation dieses Modells hat 65 kg abgespeckt, sieben Motoren, zwei Getriebe und auch eine Kombi-Version stehen zur Wahl. Leider verliert der Newcomer den sportlichen RS, aber die Monte-Carlo-Versionen werden den Sportlicheren weiterhin zur Verfügung stehen.

Tretja generacija fabije bo še bolj oglata ter tudi bolj dinamična. dolžino so inženirji ohranili pod štirimi metri, težo pa pod 1.000 kilogrami.
Tretja generacija fabije bo še bolj oglata ter tudi bolj dinamična. dolžino so inženirji ohranili pod štirimi metri, težo pa pod 1.000 kilogrami.

Tretja generacija modela, ki so ga prvič predstavili leta 1999, bo postavljena na modificirano PQ26 platformo, medosno razdaljo so ji raztegnili na 2.470 mm, vozilo pa je 31 milimetrov nižje in 90 mm širše od modela, ki se poslavlja. Prednji kolotek je prav tako pridobil in sicer 30 mm, zadnji pa še milimeter več. Prtljažnik bo po novem v osnovi sprejel za 330 litrov prtljage. V ponudbi bo še vedno tudi Kombi-Version, ki se bo ponašala z 530-litrskim Basic prtljažnikom.

Teža se je v povprečju zmanjšala za 65 kilogramov, wo osnovna različica (1.0 MPI) sedaj tehta vsega 980 kg.

Notranjost za zdaj ostaja neznanka, naj bi pa bilo kar nekaj vzporednic mofgoče potegniti z aktualnim rapidom spaceback, kakšno pa tudi s pred kratkim prenovljenim polom.

Kar se palete motorjev tiče, bo osnovo predstavljal prej omenjeni 1.0-litrski trivaljnik z 44 kW-, oziroma 55 kW moči, višje pa bosta še dve različici 1.2-litrskega TSI z 66-, oziroma 81 kW.

WEITERLESEN: Octavia RS – Škodas „super“ Octavia kommt im Herbst auf die Straße

Najbolj ekonomičen v ponudbi pa bo 1.4-litrski TDI greenline motor, ki bo razvijal 55 kW in bo v povprečju porabil le3,1-litra goriva in v ozračje izpustil 82 gramov CO2. V ponudbi pa bodo še drugi 1.4-litrski dzelski agregti z 66-, oziroma 77 kW največje moči.

V osnovi bo menjalnik petstopenjski ročni, pri bolj zmogljivem 1.2-litrskem TSIju bo dobil še prestavno razmerje več, proti doplačilu pa bo tega zamenjala DSG avtomatika, ki bo na voljo tudi pri najbolj zmogljivi dizelski opciji.

Fabia tretje generacije pa naj bi izgubila športno RS različico in sicer zaradi slabe prodaje pri aktualni generaciji. So pa bile pred časom dokaj glasne govorice, da naj bi športno naravnanim kupcem, še naprej na voljo monte carlo različice, ki pa so se prodajale presenetljivo dobro. Češki mediji poročajo tudi o osnovnih cenah, ki naj bi se na domačem tržišču pričele pri 8.950 evrih, nekaj podobnega lahko pričakujemo tudi pri nas.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.