fbpx

Dies ist ein Foto einer Kartoffel, die für eine Million Euro verkauft wurde!

Kevin Abosch

Ist das die fotogenste Kartoffel der Welt? Das Foto einer Kartoffel auf schwarzem Hintergrund mit dem Titel Potato #345 des irischen Fotografen Kevin Abosch wurde für eine Million Euro an einen unbekannten Geschäftsmann aus Europa verkauft!

Milijon dolarjev za fotografijo krompirja? Prav toliko je bil za sliko z naslovom Potato #345 pripravljen odšteti evropski poslovnež. Gre za eno najvišjih doseženih vrednosti fotografije v zgodovini. Na večni lestvici je na 15. mestu. Fotografija irskega krompirja na črni podlagi je delo priznanega 46-letnega irskega fotografa Kevina Aboscha. Gre za najvišji znesek, ki ga je iztržil za svoje delo. Sicer obstajajo tri različice omenjene fotografije velikosti 162 x 162 centimetrov. Ena ostaja v zasebni lasti, druga je v srbskem muzeju, ki jo je prejel kot donacijo, tretja pa je bila, kot rečeno, prodana za milijon evrov.

Malala Yousafzai (2013)
Malala Yousafzai (2013)

Abosch je sicer ”izumitelj” zdaj že kultnih portretov slavnih na črni podlagi (njegovi portretiranci so bili med drugim Yoko Ono, Aung San Suun Kyi, Gabriel Byrne, Bob Geldof, Johnny Depp in Malala Yousafzai), za katere zaračunava tudi do pol milijona dolarjev. Ukvarja se tudi z umetniško fotografijo, kamor spada omenjeni krompir.

WEITERLESEN: Gemälde von fragwürdigem künstlerischem Wert wurden für bizarre Summen verkauft

Fotografija krompirja Potato #345 ni bila prodana na dražbi, temveč po naključju. Neznani poslovnež iz Evrope se je vanjo zaljubil, ko jo je med večerjo v pariškem domu Aboscha opazil na steni. ”Popili smo dva kozarca vina, po čemer mi je dejal, da mu je fotografija všeč. Po še dveh je dejal, da jo želi imeti,” je sklenitev kupčije pospremil Abosch. Bi bili zanjo pripravljeni odšteti milijon evrov, če denar ne bi bil ovira?

Mehr Informationen

Mehr zum Autor:
kevinabosch.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.