fbpx

Der offizielle Ball der Weltmeisterschaft – der Brazuca – erlangte auf Twitter Berühmtheit

Foto: Adidas

Der Brazuca, der offizielle Ball der Weltmeisterschaft, hat im sozialen Netzwerk Twitter bereits über 1,6 Millionen Follower erreicht.

Brazuca, uradna žoga Svetovnega nogometnega prvenstva 2014, predstavlja svojevrsten fenomen v svetu družbenih omrežji, saj ima na svojem Twitter profilu že preko 1,6 milijona sledilcev. V zadnjem tednu, odkar se odvija prvenstvo, je adidasova žoga pridobila že več kot 1,4 milijona sledilcev, baza ljudi, ki jo spremlja, pa je iz dneva v dan večja. Prva žoga Svetovnega nogometnega prvenstva, ki ima svoj Twitter profil, ima med svojimi sledilci tudi zvezdnike svetovnega kova, kot so Zinedine Zidane, Hugh Jackman in celo papež Frančišek.

Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek. Foto: Adidas
Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek.
Foto: Adidas

Brazuca je v svojih tweetih pogosto tudi duhovita, tako se je v trenutku, ko je dosegla milijon sledilcev hudomušno pošalila: “Ne morem verjeti, da sem dosegla milijon sledilcev. Saj se zavedate, da sledite žogi, kajne?”

WEITERLESEN: FIFA WM 2014 - Von der Wiege nach Brasilien #1

Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek. Foto: Adidas
Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek.
Foto: Adidas

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.