fbpx

Wenn Sie sich Bilder der Winterlandschaft ansehen, werden Sie die richtigen Entscheidungen treffen

Kognitive Dissonanz und verlockende Angebote lassen uns nie los. Deshalb treffen wir alle hin und wieder Entscheidungen, die wir später bereuen: Trotz unserer Diät essen wir einen Hamburger, der so verlockend duftet, wenn wir hungrig sind; statt zu schlafen, schauen wir unsere Lieblingsserie in einem Rutsch; mitten in der Woche trinken wir zu viel Alkohol. Vielleicht hilft eine einfache Lösung bei solchen Dilemmata: Wenn Sie sich Bilder von Winterlandschaften ansehen, treffen Sie bessere Entscheidungen!

Študija, izvedena na univerzi Ben Gurion, je nakazala, da se lahko kognitivni nadzor poveča z gledanjem fotografij, ki prikazujejo hladno okolje. Rezultati so pokazali, da se boste gledanjem slik zimske pokrajine bolj pravilno odločali.

Hladno okolje verjetno povečuje možnost sprejemanja boljših odločitev
Hladno okolje verjetno povečuje možnost sprejemanja boljših odločitev.

Kognitivni nadzor je zmožnost inhibicije avtomatskih procesov v namen doseganja dolgoročnejših ciljev. Omejen je pri osebah s problemi z odvisnostjo, hiperaktivnostjo in depresivnostjo. V omenjeni študiji so morali udeleženci gledati v nasprotno smer pojavljanja dražljaja. Zraven so gledali slike zimskih pokrajin ter si predstavljali, da so tam, ali pa so gledali slike toplejših pokrajin ter si ravno tako predstavljali, da so v tistem okolju.

WEITERLESEN: 10 mysteriöse historische Fotos, die nicht erklärt werden können

Z ogledom takšnih slik se boste lažje uprli skušnjavi
Z ogledom takšnih slik se boste lažje uprli skušnjavi.

Die Ergebnisse zeigten, dass sie es waren udeleženci veliko lažje odmaknili pogled od dražljaja, ko so si predstavljali, da so v hladnem okolju. Toplota asociira na entspannte Umgebung, hlad pa sproži alarm in možno potrebo po uporabi kognitivnega nadzora. Ko se boste naslednjič bojevali z določeno skušnjavo, si oglejte sliko hladne pokrajine, saj boste tako verjetno lažje sprejeli dolgoročno boljše odločitve.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.