fbpx

Warum haben die Menschen früher auf Fotos nicht gelächelt?

Stare fotografije

Haben Sie sich jemals gefragt, warum Menschen auf Fotos in der Vergangenheit nie gelächelt haben? Warum sehen auf Hochzeitsfotos alle so düster aus, als wären sie auf einer Beerdigung? Vielleicht haben Sie das damit in Verbindung gebracht, dass es damals schwere Zeiten gab. Ja, sie hatten keine Smartphones, McDonalds, Fernsehen, Freiheit usw., also hatten sie jedes Recht, wütend zu sein, aber die Antwort ist wirklich technischer Natur.

Kaj je razlog, da se ljudje v preteklosti na fotografijah niso nikoli (nas)smejali? Danes je nasmeh nekaj pozitivnega, še nekaj stoletij nazaj pa je v Evropi veljalo, da se smejejo samo pijani, revni in nespodobni. Višji sloj se smejati ni smel. To je razlog, da so na večini portretov znane osebe ali vodje držijo resno, saj bi nasmeh diskreditiral njihov Position in vplival na njihovo javno podobo.

Družina na fotografiji ni videti preveč srečna. A ne sodimo prehitro...
Družina na fotografiji ni videti preveč srečna. A ne sodimo prehitro…

A bolj kot to in dejstvo, da Mundhygiene nekoč ni bila na današnji ravni, je trdna utemeljitev, ki se tiče tehničnih omejitev.

WEITERLESEN: Verjeli ali ne, dekleti na fotografiji sta v istem mesecu nosečnosti!


Fotografiranje je bila nekoč formalnost, prestiž, hkrati pa so za prvo fotografijo, ki je nastala leta 1826, potrebovali kar 8 ur osvetljevanja. Ta čas so do leta 1839 sicer posekali na 15 Minuten, a ne dovolj za fotografije z nasmehi. Za portrete so morali tako ljudje stati četrt ure povsem pri miru, in ker se pri smejanju uporablja preveč mišic, je bilo smejanje med fotografiranjem prepovedano, saj se je nemogoče nepremično smejati toliko časa.

''Why so serious?'', bi rekel Joker.
”Why so serious?”, bi rekel Joker.

Tako, zdaj veste, zakaj se vaši (pra)pradedki in (pra)prababice na fotografijah niso nikoli smejali. Ni bilo toliko težko življenje, kot je bil dolg čas osvetlitve.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.