fbpx

Restaurantangestellte geben zu, welche Speisen sie niemals bestellen würden

Sie müssen sich dem Dilemma gestellt haben, welches Essen Sie in einem Restaurant bestellen sollen. Trotz Ihres immensen Hungers möchten Sie ein Gericht bestellen, von dem Sie glauben, dass es den erwarteten Standards entspricht. Welche Lebensmittel sollten in einem solchen Fall vermieden werden?

Auf der Internetseite Reddit se je pred kratkim odvila razprava na temo naročanja hrane. Ljudje, zaposleni v restavracijah, so skupaj ustvarili seznam jedi, ki se jih po njihovem mnenju ne splača naročiti. Ali se je med odgovori znašla tudi vaša priljubljena jed?

Suppe

Juha.
Juha.

Juha, ki je v velikih ogrevalnih posodah, se velikokrat pretirano ohladi in ponovno pogreva.

Koktajli s sadjem

Limone, limete, pomaranče in ostalo sadje, ki je del koktajla, po navadi ni dobro oprano. Natakarji se ga ob tem dotikajo z golimi rokami.

Vegeterijanska pica

Vegeterijanska pica.
Vegeterijanska pica.

Paradižnikova omaka vsebuje živalsko maščobo, ki je sredstvo za zgoščevanje.

Pokovka

Pokovka, ki je še posebno priljubljena med obiskovalci kina, se vedno znova pogreva.

Sirova omaka

Ta vrsta omake je po navadi sestavljena iz kar 95 % masla, medtem ko ji okus daje le 5 % kremnega sira.

Gazirane pijače z ledom

Gazirane pijače z ledom.
Gazirane pijače z ledom.

Neka raziskava je dokazala, da led v verigah restavracij, kot so McDonald’s, Burger in KFC, vsebuje veliko več bakterij kot straniščna školjka. To lahko pripišemo nerednemu čiščenju avtomatov za led.

Vse v restavraciji, katere meni ima več kot 8 strani

V takšnih gostinskih lokalih je hrana, ki jo postrežejo gostom, predhodno pripravljena in pogreta v mikrovalovni pečici.

Zase lahko najbolje poskrbite predvsem s primernim življenjskim slogom. Večina restavracij je namreč zelo čistih, zato ne predstavljajo prevelikega zdravstvenega tveganja. Naslednjič, ko obiščete restavracijo, je zato bistvenega pomena, da najprej obiščete toaleto in si umijete roke.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.