Ein Team aus acht Designern, ob Graffiti-Künstler, Künstler oder keiner davon, bereitet eine Gruppenausstellung zum 11,8-jährigen Jubiläum vor. Es ist eine Art Retrospektive, die lieber in die Zukunft blickt. Crew hat sich zu einer anerkannten Marke für Produkte entwickelt, die sich durch die Verfeinerung überraschend offensichtlicher Ideen auszeichnen, eingebettet in ihre eigenen ...
Ekipa osmih dizajnerjev, grafitarjev, umetnikov, ali nič od tega ob svoji 11,8 obletnici pripravlja skupinsko razstavo. Gre za nekakšno retrospektivo, ki raje pogleduje v prihodnost. Crew je postal prepoznana blagovna znamka izdelkov, ki jih definirajo izčiščenost presenetljivo očitnih idej, vpetost v lasten pop-internetni čas, poetičnost v konkretnosti ter nepoboljšljiva naklonjenost do absurdnosti, banalnosti, prostaštva, cinizma, satire, ironije in verbalno-vizualnih šal.