fbpx

Zlati Boben – 21. Internationales Werbefestival

Ein 4-tägiges Festival, das der Kreativität, vielen exzellenten Ausbildungen und natürlich denjenigen gewidmet ist, die in der Welt der kreativen Werbebranche etwas schaffen wollen. Das diesjährige Thema des internationalen Werbefestivals Zlati Boben lautet: „Kreativität, Inhalt und Glück“.

Wichtige Informationen
Wenn?
zu
Woher?
Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slowenien
Facebook-Veranstaltung
Eintrittspreis
keine Information

Novost letošnjega festivala je nova nagrada v tekmovanju – Velika nagrada za družbeno koristna dela (Good Cause Grand Prix) in dve novi tekmovalni skupini. Tekmovanje Zlatega bobna je razdeljeno na dve sekciji, imenovani Enokanalna (Single Channel) und Večkanalna (Multi Channel), ki ju bosta ocenjevali dve mednarodni žiriji vrhunskih mednarodnih strokovnjakov oglaševalske industrije. Sekcija Single Channel je namenjena delom, ki jih odlikuje najbolj kreativna in učinkovita uporaba posameznega komunikacijskega kanala. Sekcija Multi Channel pa je namenjena delom, ki promovirajo kreativno uporabo in integracijo več kanalov.

Zlati Boben  prinaša veliko odličnih predavanj in druženj s strokovnjaki ter drugimi gosti, ki prinašajo veliko kulturno pestrost in tudi številne priložnosti za nadgradnjo vaše kariere v oglaševalskih vodah. Uvodni dan festivala v torek, si bodo udeleženci že lahko ogledali prve projekcije najboljših kreativni del, prijavljenih v letošnjo tekmo Zlatega bobna, zvečer pa se začenja že prva večerna zabava.

Med zanimivimi govorci na letošnjem oglaševalskem festivalu bodo tudi Mike Glaser (tržni vodja, Google Creative Partnerships), Katerina Kondratenko (marketinški direktor v Chocolate, Nestle Russia LLC), Paul Arnold (ustanovni partner in svetovalec, Paul Arnold Consulting, VB) in še veliko drugih.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
goldendrum.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.