fbpx

Denar za oglaševanje porabil v dobrodelne namene

20th Century Fox je ustvarjalcu filmov Caseyju Neistatu ponudil 25 000 dolarjev za pripravo You Tube promocijskega napovednika o novem celevečercu The Secret Life of Walter Mitty, ki naj bi govoril o uresničitvi sanj.

Namesto tega je Neistat denar uporabil za uresničitev svojih sanj – sanj pomagati drugim. Z najboljšim prijateljem Oscarjem sta se tako podala na iskreno avanturo dobrodelnih dejanj ljudem, močno prikrajšanim zaradi nedavnega tajfuna na Filipinih. Oglejte si povzetek njune misije, polne iskrenega medčloveškega sočutja.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.