fbpx

Detroit electric SP:01 nadaljuje tam kjer je tesla roadster odnehala

Detroitsko avtomobilsko podjetje, znano iz prve polovice 20. stoletja po izdelavi električnih avtomobilov, je leta 2008 doživelo ponovno obuditev, prvi vidnejši produkt tega pa je napovedani električni športni kupe, na moč podoben zasnovi Teslinega električnega prvenca - tesle roadster.

Pri tej butični znamki, so namreč za prihodnje leto napovedali prihod na trg in serijsko proizvodnjo manjšega športnega kupeja z imenom SP:01, katerega prve uradne fotografije so sedaj pricurljale v javnost.

Za razliko od roadsterske študije, gre v primeru serijske različice za kupejevsko “fastback” različico, ki bo med drugim najhitrejši serijski električni športni kupe, ko bo pred pričetkom prihodnje poletne sezone zapeljal na trge ZDA, Azije in tudi Evrope

Kljub električni zasnovi ima SP:01 na pokrovu motorja velike odprtine za zajem zraka, ki služijo k hlajenju pogonskega sklopa pri večjih obremenitvah.
Kljub električni zasnovi ima SP:01 na pokrovu motorja velike odprtine za zajem zraka, ki služijo k hlajenju pogonskega sklopa pri večjih obremenitvah.

Športni dvosedežnik si s teslo roadster deli pomembno lastnosti in sicer dejstvo, da sta oba modela osnovana na modelu lotus elise, kar jima daje tudi veliko mero oblikovne sorodnosti, čeprav razlike vseeno so. Po besedah proizvajalca SP:01 za pospešek do stotice potrebuje vsega 3,7 sekunde, medtem ko se merilnik hitrosti zaustavi pri 249 km/h. Proizvodnja naj bi stekla konec leta v tovarni v Veliki Britaniji, ko bodo s tekočega traku pričele prihaja maloštevilni primerki tega eksotičnega športnika.

PREBERITE ŠE: Saleen foursixteen – najbolj zmogljiva, a še vedno EKO tesla doslej

Pri zunanji podobi vidimo, da je avto narejen za hitrost, saj je od študije bogatejši za večje zadnje krilce ali bolje rečeno spojler, ki ima skupaj z zadnjim difuzorjem nalogo pri večjih hitrostih ustvarjati še več pritiska k tlom in s tem boljše vozne lastnosti.

Kljub električni zasnovi, pa ima športni kupe na pokrovu motorja in odbijaču velike odprtine za zajem zraka, ki služijo za hlajenje električnih sistemov, da pri večjih obremenitvah ne bi prišlo do pregrevanja.

Baterijski sklop je umeščen v posebno varnostno kletko iz kompozitnih materialov, kar še poveča njegovo torzijsko trdnost in zmanjša tresljaje na slabši vozni podlagi, pri nastanku nesreče pa nudi dodatno zaščito baterijam in potnikom.

Cena eksotičnega električnega športnika za zdaj še ni znana, naj pa bi bila ugodnejša od cene teslinega roadsterja, kar naj bi poleg dosegljivosti ugodno vplivalo tudi na samo zaželjenost in tudi tržne številke modela SP:01.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.detroit-electric.com/sp01

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.