Ste tudi vi sloviti Chanel No.5, ki ga ''točijo'' že od leta 1921, vedno povezovali z dišavo za starejše, zrele ženske (beri: vaše mame, tete ipd.)? Chanel No.5 L’Eau je nova različica slovite dišave Chanel No.5, ki želi spremeniti percepcijo številke 5 iz ''maminega'' parfuma v dišavo za mlade. S tem namenom so izbrali tudi nov obraz kampanje, ki predstavlja trendi generacijo, na katero cilja: Lily-Rose Depp, 16-letno hčerko Johnnyja Deppa.
Modna hiša Chanel je nedavno oznanila prihod nove dišave Chanel No.5 L’Eau (jesen 2016). Ikonični No.5 velja za najbolj prodajan parfum na svetu, zato tudi od nove različice te slovite ženstvene dišave pričakujemo veliko. Prijel se je je vzdevek cvetlično, z njim pa Chanel meri na mlajšo populacijo, saj želi kultni parfum bolj približati mladim ženskam oz. dekletom.
PREBERITE ŠE: Trend 2016: enodelne modne kopalke v katerih boste letos modno privlačne
Novi vonj so zaupali izkušenemu parfumerju Olivierju Polgeandu, za obraz s plakatov pa izbrali Lily-Rose Depp, kar samo potrjuje dejstvo, da si želi Chanel več mlajših strank, ko gre za dišavo No.5, ne le žensk v zrelih letih. 16-letnica gre sicer po stopinjah svoje mame Vanesse Paradis, ki je bila v preteklosti prav tako obraz znamke Chanel.
Več informacij:
chanel.com