Jeremy Clarkson, James May in Richard Hammond ne počivajo in vseskozi delujejo na visokih obratih. Med snemanjem avtomobilistične oddaje The Grand Tour so tako našli čas za izdelavo spletne avtomobilistične platforme Drive Tribe, namenjene oktanskim navdušencem. Clarkson pravi, da je Drive Tribe pravzaprav spletni portal z vsebino za odrasle YouPorn, le da za navdušence nad avtomobilizmom.
Potem ko so Jeremy Clarkson, James May in Richard Hammond potešili vse oktanske navdušence z novo avtomobilistično serijo The Grand Tour, so nedavno lansirali še Drive Tribe, digitalno središče, ki pod eno streho združuje videoposnetke, članke in interaktivne vsebine o avtomobilizmu, združene po plemenih.
Te vodijo plemenske vodje, med katerimi so tudi vsi omenjeni voditelji, na voljo pa še drugi ”poglavarji” (nastopajo v vlogi mnenjskih voditeljev oz. idejnih vodij, ki spodbujajo člane plemena k ustvarjanju lastnih vsebin). Plemena so tematsko obarvani kotički in posamezna plemena med seboj tekmujejo. V priljubljenosti, ne za hrano, pač pa za všečke in sledilce. To uporabnike ”prisili”, da objavljajo čim bolj kakovostne vsebine. Kako popularno je neko pleme, z glasovanjem določajo uporabniki sami.
PREBERITE ŠE: Donald Trump s formulo drvel po ulicah New Yorka
Na platformi Drive Tribe lahko počnemo podobne reči kot na drugih družbenih omrežjih, torej lajkamo, sledimo, komentirano, delimo, objavljamo … Do spletne platforme lahko s svojim Facebook računom dostopate prek brskalnika ali prek aplikacije (Android, iPhone).
Galerija – Drive Tribe:
Več informacij:
drivetribe.com