fbpx

Enkrat v letu odložite svoj pametni telefon in uresničite najlepše trenutke

Vse več ljudi uporablja pametne telefone, ki so tako postali nepogrešljiv del vsakdanjika – tudi med prazniki. S kampanjo #BePresent Huawei sporoča, da je praznični čas priložnost, da odložimo telefone in najlepše trenutke preživimo s svojimi najbližjimi. Kampanja se bo odvijala na televiziji, v medijih in na družabnih omrežjih v 26 državah srednje in vzhodne Evrope ter nordijske regije.

Huawei je lansko leto prodal sto milijonov telefonov. Huaweijevi izdelki in inovativne rešitve povezujejo več kot tretjino svetovne populacije. Je najhitreje rastoč ponudnik mobilne tehnologije, ki vztrajno povečuje število zadovoljnih uporabnikov. Priljubljenost telefonov pa nas vse težje ločuje od njih – tudi v času božičnih praznikov. Huaweijeva kampanja #BePresent opogumlja ljudi, naj v času praznikov odložijo telefon in preživijo ta poseben čas s tistimi, ki jih imajo radi. Kampanja pritegne pozornost z dejstvom, da so naprave, ki so sicer v naših življenjih nepogrešljive, v božičnem času odveč. Vsak izmed nas bi moral za božič svojo pozornost nameniti družini in prijateljem.

Huawei #BePresent
Huawei #BePresent

Kampanjo podpirata tudi Zlatko in Rebeka Dremelj
Ključni element kampanje #BePresent je televizijski oglas, v katerem se predstavijo tudi Huaweijevi globalni ambasadorji, kot so poljska nogometna reprezentanca in nogometaš Bayern Münchna Robert Lewandowski. V Sloveniji kampanjo #BePresent podpirajo popularna pevka Rebeka Dremelj, novinar in vloger Ciril Komotar, raper Zlatko, modna urednica Lorella Flego, lepotna blogerka Ajda Sitar in številni mediji. Huaweijev televizijski oglas pripoveduje zgodbo o fantku, ki popolnoma sam z veliko navdušenostjo pričakuje božični večer, medtem ko je vsa njegova družina osredotočena na mobilne naprave. V nekem trenutku božično drevo pritegne pozornost vseh članov družine, ki odložijo telefone in se zberejo skupaj za nekaj najlepših trenutkov.

Huawei #BePresent
Huawei #BePresent

Kampanja se je v Sloveniji začela 28. novembra, celoten oglas pa si lahko ogledate na Huawei uradnem

kanalu.

Dodatne Informacije

Več informacij na:
Huawei.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.