2ndSkin oblikovalski natečaj išče zmagovalni dizajn etikete najbolj priznanega zeliščnega likerja! Priložnostni dizajn bo krasil kar 10.000 steklenic, zmagovalec bo prejel 1.000 evrov denarne nagrade, drugo ter tretjeuvrščena pa bosta, skupaj z zmagovalcem, odšla v idilični Wolfenbüttel ter nemški hram popularne kulture – Berlin! Pogovarjali smo se s produktnim vodjo pri družbi G3 Spirits, Anžetom Herbstom.
Oblikovalski natečaj za redizajn etikete 2ndSkin, v sodelovanju z najbolj znanim zeliščnim likerjem na svetu, išče priložnostno osveženi dizajn, ki bo z ustvarjalnim presežkom, premišljeno izbiro misli ter pravo mero samozavesti prepričal petčlansko strokovno žirijo.
Zmagovalni dizajn bo na steklenici krasil zadnjo etiketo ter obešanko, kar mladim ustvarjalcem prinaša izjemno priložnost za viden nastop. Prijave so odprte do 30. novembra 2014. Navdih za oddajo predloga bomo oblikovalci lahko našli tudi z obiskom spletne galerije del, ki jo že krasijo prva dela oblikovalcev. Izmed vseh prejetih del bo strokovna žirija najprej izbrala 10 finalistov, nato pa še zmagovalno delo. Zmagovalec bo prejel denarno nagrado v vrednosti 1.000 evrov, strokovno priznanje ter obisk nemškega mesta Wolfenbüttel. Zato ne oklevaj s prijavo, sodeluj na natečaju za redizaj etikete in se prijavi na spletni strani 2ndskin.si.
You’re so IN, prijavi se na 2ndSkin!
Pogovor s produktnim vodjo pri družbi G3 Spirits Anžetom Herbstom, si preberite spodaj.
Kaj ponujate mladim oblikovalcem?
Oblikovanje je stvar prestiža, ugleda in prepoznavnosti. Kupci v dizajnu vidijo zaupanje, domačnost in tudi priložnost za lastno interpretacijo izdelkov ali storitev. Priložnost oblikovanja etikete za najbolj priljubljen zeliščni liker je v Sloveniji pravzaprav edinstvena priložnost za mlade ustvarjalce, da tradicijo in kult znamke povežejo z lastno interpretacijo. Seveda so tu še nagrade za prvo, drugo in tretje mesto (smeh).
Kdaj bomo spoznali žirante natečaja?
Štiričlanska strokovna žirija bo razkrita 6. oktobra. Prvi jo boste videli na Citymagazine.si.
Kakšne oblikovalske rešitve pričakujete?
V kreativnem briefu se nismo želeli preveč omejevati, temveč smo natečajnikom pustili precej proste roke. Želimo videti njihovo interpretacijo klasike v barvni kodi oranžna, črna in zelena.
Katera je vaša najljubša barva?
Oranžna.
¿Por qué?
Ker je za oči manj moteča kot sonce, a vseeno sveti (smeh).
Več informacij o oblikovalskem natečaju 2ndSkin in prijavah del:
2ndskin.si