La búsqueda del trabajo creativo que adornará las 10.000 botellas de edición limitada del licor de hierbas más popular del mundo ha terminado. El jurado experto del concurso de diseño 2ndSkin seleccionó diez excesos creativos entre todos los trabajos recibidos. En sus obras, los finalistas demostraron la reconocibilidad e insustituibilidad del diseño, la originalidad, la conexión de la idea con los puntos de partida y la utilidad del trabajo creativo.
Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, Tjaša Kokalj, modna poznavalka, Sašo Radovič, art direktor, y Aljoša Bagola, kreativni direktor. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.
Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
Más información:
2ndskin.si