fbpx

Alfa Romeo Stelvio: un SUV romántico

alfa romeo stelvio

Stelvio je prvi športni kompaktni terenec znamke Alfa Romeo, svoj navdih pa črpa v nedavno predstavljeni Alfi Giulii. Že samo ime poudarja vznemirljive vozne lastnosti, udobje in raznovrstnost, ki je značilna za ta avtomobilski segment. Pri Alfi so prepričani, da so ustvarili avtomobil, ki se vozi kot športna limuzina, ponuja pa ves prostor in vso funkcionalnost večjega avtomobila.

Prednji del Stelvia poudarja kompaktnost, moč in dinamičnost. Vodoravna oblika žarometov nakazuje podobnosti z Giulio, celotno podobo pa lepo dopolnijo velike odprtine za zrak, značilna trodelna maska in narebren pokrov motorja. S strani opazno izstopajo zaobljeni boki vozila in strmo nagnjeno steklo z aerodinamičnim spojlerjem. Zadnji del Stelvia privablja poglede z izrazitima izpušnima cevema in edinstveno obliko zadnjih CONDUJO-luči.


Velikost prtljažnika je med največjimi v segmentu in obsega kar 525 litros, pohvali pa se lahko z nizko nakladalno višino, veliko odprtino in električnim zapiranjem in odpiranjem prtljažnih vrat. Prostor, ki je namenjen potnikom, je v primerjavi z neposrednimi konkurenti med največjimi, višina in širina pa sta celo največji.

Alfa Romeo Stelvio - prednji del je tipičen!
Alfa Romeo Stelvio – prednji del je tipičen!

Kopica napredne tehnologije omogoča Stelviu zelo dinamično vožnjo, k čemur pripomoreta napredno vzmetenje in dovršen mehanski mehanizem. Slednja poskrbita za najmanjši obračalni krog v razredu, volan pa je za kar 20 % bolj natančen kot pri konkurenci. Uporaba lahkih materialov pripomore k užitku v vožnji, saj je porazdelitev mase enakomerna, aluminij in ogljikova vlakna pa zagotavljajo najnižjo maso vozila v tem SUV-razredu in znaša zgolj 1660 kilogramov. Pri zagotavljanju udobja sodeluje še aktivno vzmetenje, ki z nenehnim aktivnim nadzorom preprečuje nagibanje vozila v vseh voznih razmerah, za izbiro različnih voznih profilov pa imam tudi pri Stelviu na izbiro sistem Alfa D.N.A.

alfa romeo stelvio
alfa romeo stelvio

Varnostni sistemi so raznovrstni in vsak na svoj način pripomore k večji aktivni in pasivni varnosti. Omenimo lahko integrirani inteligentni zavorni sistem, ki v povezavi s sistemom za nadzor stabilnosti skrajša zavorno pot in ponuja boljši občutek zaviranja na pedalu. Med drugimi asistenti so tu še sistem za zaznavanje pešcev, opozorilo pred morebitno nevarnostjo čelnega trčenja, opozorilo ob nenadni menjavi voznega pasu in sistem za nadzor mrtvih kotov vozila.

Notranjost je kombinacija športnega duha in elegance. Alfa Rome Stelvio
Notranjost je kombinacija športnega duha in elegance. Alfa Rome Stelvio

Notranjost je kombinacija športnega duha in elegance, je ergonomsko zasnovana in usmerjena k vozniku. Gumb za zagon avtomobila je tudi tokrat moč najti na volanskem obroču. Notranjost še dodatno popestrijo vstavki iz brušenega aluminija ali lesa. Za tiste z bolj občutljivimi ušesi je na voljo ozvočenje Sound Theatre z 10 zvočniki in nizkotoncem, za še bolj zahtevne uporabnike pa je tu na voljo Harman/Kardon s 14 zvočniki in nizkotonskim zvočnikom, ki ponujajo prostorski zvok in 900 W moči.

Notranjost je izščiščena in športna!
Notranjost je izščiščena in športna!

Osnovna oprema Stelvia je bogata, dopolnjujeta pa jo še nivo Super in najbolje opremljeni nivo Primera edición. Stelvio si lahko omislite v dveh pastelnih barvah, šestimi kovinskimi ali dvema bisernima barvama.

Especificaciones técnicas Stelvia obsegajo dva motorja in en menjalnik. Agregata sta 2-litrski turbo bencinski y 2,2-litrski turbo dizelski, pri obeh pa se prenos vrši s pomočjo samodejnega osemstopenjskega menjalnika. Bencinski agregat premore 148 kW (200 KM) ali 206 kW (280 caballos de fuerza). Dizelski agregat ponuja tri različne stopnje moči, in sicer 110 kW (150 caballos de fuerza), 132 kW (180 CV) in 154 kW (210 KM). Za vsestranski užitek v vožnji poskrbi še napredni štirikolesni sistem Q4. Deluje povsem samodejno in se vključi le v primeru, ko zadnji kolesni par začne izgubljati oprijem s cestiščem.

Osnovna cena Stelvia z 2,2-litrskim turbo dizelskim agregatom in 110 kW moči je 34.990 evrov, 2-litrski bencinski turbo agregat in 148 kW pa stane 38.990 evrov. Kot najdražjega si lahko omislite 2-litrski bencinski turbo agregat z 206 kW moči in nivojem opreme Primera edición, stal pa vas bo 52.490 euros

Galerija slik: Alfa Romeo Stelvio

Más información

Más información:
alfaromeo.si

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.