El Audi E-tron Quattro Concept es el primero en llegar a Ingolstadt para la "audición" de Audi para el SUV de lujo totalmente eléctrico, que llegará a las carreteras en su forma final en 2018 y se posicionará entre los modelos Q5 y Q7. Se trata de un estudio puramente eléctrico de un crossover con un coeficiente de resistencia al aire extremadamente bajo, que se presentó al público en el Salón del Automóvil de Frankfurt.
Audi E-tron Quattro Concept je ”električar” po duši, za njegov pogon pa skrbi kar trio elektromotorjev. Dva se nahajata na zadnjem prečnem nosilcu, eden pa na sprednji osi (ta razporeditev je garant ne samo za dinamičnost ampak tudi za energetsko učinkovitost vozila), njihova skupna moč pa znaša 320 kilovatov (za kratek čas tudi 370 kW), oziroma 430 in 500 konjev (800 Nm). Najvišjo hitrost ima zamejeno pri 210 km/h, do 100 km/h pa se iz mesta požene v 4,6 sekundah.
Njegov akcijski radij znaša preko 500 kilometrov, za kar se ima zahvaliti litij-ionski bateriji s kapaciteto 95 kWh, ki je skrita pod dno kabine. Zaradi njene lege ima avto izredno nizko težišče, za odlične vozne lastnosti (za boljšo stabilnost in dinamiko) v vseh situacijah pa poskrbita še prilagodljivo zračno vzmetenje in štirikolesni volanski mehanizem. Zavoljo kombiniranega sistema polnjena CCS ga lahko hranite po enosmernem (do roba ga na 150-kilovatnem priključku napolnite v slabi uri, do 80 odstotkov pa se lahko sicer napolni tudi v četrt ure) ali izmeničnem toku, tretja izbira pa je brezžično polnjenje ”Audi Wireless Charging” z uporabo indukcijske tehnologije, ki deluje skupaj s samodejnim parkiranjem, ki avto sam zapelje na mesto pod polnilno ploščo. Sončne celice na strešnem oknu pa mu omogočajo, da tudi sonce z žarki prispeva električni tok v njegov ”šparovec” pogonske baterije.
LEER MÁS: Tesla Model X Signature: extremadamente rápido y extremadamente caro
Audi E-tron Quattro Concept je utelešenje zasnove ”Aerosthetics”, ki je kombinacija tehničnih prijemov za čim boljši pretok zraka in kreativnega oblikovanja. Nič čudnega torej, da je njegov količnik zračnega upora zgolj 0,25. Je precej nizek in namenjen prevozu štirih potnikov. In če je Porsche Misión E competencia Tesli S, je Audi E-tron Quattro Concept resna konkurenca Tesli X.
Más información:
audi.si