El Bugatti Type 35 fue el automóvil que llevó la marca Bugatti al mundo en la década de 1920. El Type 35 está considerado el coche de carreras de mayor éxito de todos los tiempos. Logró alrededor de 2.000 victorias en competiciones profesionales y amateurs. En el apogeo de su fama, el Bugatti Type 35 promediaba el primer puesto más de 14 veces por semana.
Pisalo se je leto 1926, ko je Ettore Bugatti svojemu najmlajšemu sinu naredil pomanjšano repliko avtomobila Bugatti Type 35. ‘Avtomobilček’, z vzdevkom ‘Baby’, se je izkazal za tako priljubljenega, da je postal produkcijski model in so ga izdelovali vse do leta 1936. Ob 110. obletnici ustanovitve znamke Bugatti, so nam razkrili njegovega naslednika, konceptnega Bugatti Baby II. Tudi ta ima pogon na zadnji kolesni par, ki ga poganja eléctrico energija. Za razlika od originala, je Baby II nekoliko večja replika, ¾ velikosti, in ima dovolj prostora, da se za volan usedejo niños o incluso adultos. Ročno izdelana replika Baby II bo na voljo to jesen, za njo pa je potrebno odšteti 30.000 euros. Tej ceni je potrebno prišteti še davek in stroške dostave.
Baby II ima odstranljivo litij-ionsko baterijo, delno zaporo diferenciala in regenerativno zaviranje. V otroškem načinu ponuja 1 kW (1,36 KM) moči in hitrost do 20 km/h, če pa preklopimo v odrasli način, imamo na voljo 4 kW (5,44 KM) in se lahko vozimo do hitrosti 45 km/h. Tako kot Bugatti Chiron, ima tudi Baby II tako imenovano Speed Key nadgradnjo, s katero ‘odklenemo’ 10 kW (13,6 KM) y izključimo elektronski omejevalnik hitrosti. Na voljo bo zgolj 500 primerkov Bugatti Babyja II.
Galerija: Bugatti Baby II
Más información: bugatti.com