Zeleni avtomobili – pri čemer ne mislimo na barvo – so tržna niša in vsak proizvajalec, ki da kaj nase, ima v ponudbi svojo naravi prijazno rešitev. Volvov aktualni prispevek k čistejšemu okolju – S40 1,6 DRIVe – smo preizkusili tudi mi. Da gre za "zeleni avtomobil", nam pove oznaka ...
Zeleni avtomobili – pri čemer ne mislimo na barvo – so tržna niša in vsak proizvajalec, ki da kaj nase, ima v ponudbi svojo naravi prijazno rešitev. Volvov aktualni prispevek k čistejšemu okolju – S40 1,6 DRIVe – smo preizkusili tudi mi. Da gre za “zeleni avtomobil”, nam pove oznaka DRIVe, ki jo pri Volvu nadenejo okoljevarstvenim izvedenkam obstoječih modelov. Testni volvo je bil izdatno opremljen (paket opreme Summum): sedeži v črnem usnju, ki so nas spredaj razvajali še z gretjem, dvopodročna samodejna klimatska naprava, povezava bluetooth za mobilni telefon, tempomat z omejevalnikom hitrosti, sončna streha ipd. Vgrajeni 1,6-litrski turbodizelski motor je naravi prijaznejši, a obenem vozniku ne nudi pretirane dinamike v vožnji. “Majhnost” motorja je verjetno tudi razlog, da so vanj vgradili 5-stopenjski ročni menjalnik, pri katerem smo opazili daljša prestavna razmerja, zaradi česar je avtomobil še bolj umirjen. K nižji porabi, kot ekološkem adutu, prispevajo pnevmatike z manjšim uporom, izboljšana aerodinamika vozila in “svetovalec” za prestavljanje. V testnem vozilu smo pogrešali funkcijo start-stop, ki bi ugašala motor na semaforjih; očitno je bilo testno vozilo še iz serije, ki te funkcije ni imela, saj je Volvo svoje modele DRIVe že začel nadgrajevati z njo.