El nuevo familiar de Audi seguramente "robará" a bastantes compradores de los rivales BMW Serie 5 y Mercedes-Benz Clase E. Hace menos de un mes vimos el nuevo Audi A6 en versión sedán, pero ahora con una versión aún más práctica. Audi A6 Avant está disponible. Comparado con el sedán, el Avant es aún más seductor y ofrece exactamente la misma tecnología. Teniendo la ventaja de un gran maletero, lo suficientemente grande para toda la familia.
Zunanja podoba novega Audija A6 Avanta ne nakazuje zgolj praktičnosti, temveč je zaradi nizkega količnika zračnega upora tudi izredno eficiente. Ker se pri Avantu vse vrti okoli prtljažnega prostora, kar preidimo k številkam. Prtljažni prostor ima velikost 565 litrov, če pa podremo zadnjo vrsto sedežev, se ta poveča na zajetnih 1.680 litrov. Elektronska zadnja vrata in elektronsko upravljano pregrinjalo prtljažnega prostora sta pri A6 Avantu že v serijski ponudbi, ob doplačilu pa si lahko omislite še senzor, da boste lahko prtljažna vrata odpirali s kretnjo noge.
Da bi še bolj povečali praktičnost prtljažnega prostora, bo Audi v Avanta vgradil ‘tračnice’, ki omogočajo izvlek dna prtljažnega prostora. K temu bo dodal še zaščitno mrežo, dva kavlja za pritrditev vrečk in elastičen trak za omejitev premikanja predmetov. Tisti, ki so pripravljeni odšteti nekaj več, si lahko omislijo komplet s teleskopsko palico in trakovi, s katerim si lahko uporabniki po svoje preuredijo prtljažni prostor. V primerjavi s predhodnim A6 Avantom je potniška kabina prostornejša in ima več prostora za ramena in komolce. V primerjavi z rivali ima Audi A6 Avant največ prostora za kolena potnikov.
Spredaj ima Audi A6 Avant enako osrednjo konzolo kot limuzina, z dvema zaslonoma na dotik, v velikosti 10,1 y 8,6 palca. Poleg tega pa še voznikovo instrumentalno ploščo, ki je popolnoma digitalizado in velika 12,3 pulgadas. Karavan je od limuzine podedoval vso tehnologijo in tako prav nič ne zaostaja za njo. Vsi motorji ima tako imenovani mini hibridni sistem in so povezani s 7-stopenjskim S tronic menjalnikom ali 8-stopenjskim tiptronicom, ki je povezan s štirikolesnim pogonom Quatro. Za doplačilo se lahko odločite za športni diferencial, ki razporedi moč med zadnjima dvema kolesoma. Sistem MHEV lahko pridobi do 12 kilovatov električne energije in jo shrani v bateriji. S to energijo imamo omogočeno vožnjo z ugasnjenim motorjem vse do 160 km/h.
Ceno Audija A6 Avant bo mogoče dvigniti s kopico dodatne opreme, saj imamo na izbiro llantas de 21 pulgadas, športni paket opreme S Line, head-up zaslon in zvočni sistem Bang & Olufsen z 19 zvočniki. Novi Audi A6 Avant ima zagotovo fantastičen dizajn, odločilen pa bo seveda prtljažni prostor, ki je prepričal že mnogo zadovoljnih uporabnikov.
Galerija slik: Novi Audi A6 Avant
Más información:
audi.si