Dallara je sicer zelo neznano ime med avtomobilskimi znamkami, saj jo pomnijo predvsem tisti, ki so bolj vpeti v svet avtomobilskega športa. Dallara namreč obstaja že od leta 1972 in izdeluje avtomobilske šasije za široko paleto dirkaških serij. Dallara Stradale je tokrat prvi avtomobil, ki ga je podjetje skoraj v celoti izdelalo samo in ga predstavilo svetovni javnosti.
Un coche Dallara Stradale si lahko sestavimo skoraj kot kocke Lego. V osnovi ima avtomobil obliko “speedster“, kar pomeni, da je brez vrat y vetrobranskega stekla. Ko mu dodamo vetrobransko steklo, se prelevi v “coche de turismo“, in če temu dodamo še T-prečko na strehi, postane “Targa“. Ko “targi” dodamo vrata, dobimo pravega športnega “kupeja”. Tako imamo lahko praktično vse te avtomobile v enem samem. Seveda se je treba za končno obliko odločiti pred naročilom, a če bo vsak prisluhnil svojemu okusu, bo ta odločitev sila preprosta. Za večjo odzivnost na dirkališču je na voljo še velik zadnji spojler, ki bo potisnil Dellaro Stradale še bližje k tlom in tako poskrbel za boljši oprijem in boljše rezultate.
Dellaro Stradale poganja 2,3-litrski, 4-valjni Fordov motor de la familia EcoBoost. Tiene 400 caballos de fuerza y 500 Nm de par in se od 0 do 100 km/h požene v 3,25 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže, je 280 km/h. Stradale prestavlja s pomočjo manual de 6 velocidades o robotiziranega menjalnika. Bolj kot te številke je presenetljiv podatek o teži, ki je le 855 kilogramov, in tako tudi ni težko uganiti, da sta karoserija in varnostna kletka narejeni iz Fibra de carbon.
LEE MAS: TRAMONTANA BY VILNER: SUPERŠPORTNI AVTOMOBIL, KI GA JE POZLATIL VILNER
Dellara Stradale predstavlja omejeno serijo 600 vozil, ki jih bodo izdelali v naslednjih petih letih. Za najosnovnejšo različico je treba odšteti 155.000 evrov, por parabrisas s karbonskim okvirjem še dodatnih 16.600 evrov, por streho targa 7.700 evrov y para vrata 7.300 evrov.
Galerija slik: Dallara Stradale
Más información:
dallara.it