Ameriški avtomobili se v marsičem razlikujejo od evropskih: predvsem v dizajnu, vzmetenju, dinamiki motorja ipd. Prav zato so začeli Američani, ki so hoteli doživeti evropski avtomobil, posegati po dražjih, uvoženih avtomobilih. Odgovor temu je nova športna limuzina buick regal, ki nudi evropsko doživetje ...
Ameriški avtomobili se v marsičem razlikujejo od evropskih: predvsem v dizajnu, vzmetenju, dinamiki motorja ipd. Prav zato so začeli Američani, ki so hoteli doživeti evropski avtomobil, posegati po dražjih, uvoženih avtomobilih. Odgovor temu je nova športna limuzina buick regal, ki nudi evropsko doživetje avtomobila: turbo motor, elektronsko nastavljiv režim delovanja izbranih sklopov (vzmetenje, odzivnost motorja in podvozja) in trša šasija. Njegove korenine so nemške, natančneje, izvirajo iz Oplove insignie (Buick je podobno kot Opel v lasti GM). Pod motornim pokrovom novega avtomobila se bosta skrivala 2,4-litrski bencinski motor s 136 kW in 2,0-litrski bencinski motor s turbo puhalom ter močjo 164 kW. Serijsko bo vgrajen 6-stopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega izbiranja prestav. Za zabavo bo v bolje opremljenih modelih poskrbel avdio sistem Harman Kardon z vgrajenima notranjo destello enoto 1 GB in 10 GB trdim diskom za shranjevanje glasbe.