Nekoč je bilo praviloma tako, da so imele dirkalne različice avtomobilov več konjskih moči in bile bolj divje kot njihove cestne različice –danes to več ne velja, predvsem zaradi kopice pravil in omejitev različnih tekmovanj in ker imamo na voljo vedno več t.i. hiperavtomobilov. Tega se zavedajo tudi pri Fordu, zaradi česar je nastal Ford GT Mk II Coupe.
Zaradi razmaha hipercoches in vedno večje restriktivnosti pravil v avtomobilskem športu imajo dirkalni avtomobili tudi po več 100 konjskih moči manj como el de ellos por carretera legalne različice – tega se zavedajo tudi pri Fordu in so v ta namen pozabili na pravila in za svoje stranke naredili el último Forda GT.
Ford GT Mk II Coupe predstavlja najbolj ‘oh in sploh’ različico Forda GT. Turbinski En un 6 cilindros motor je bil navit na 700 caballos de fuerza, cual es 43 konjski moči več como ‘standardna’ različica Forda GT in kar 200 konjskih moči več, kot jih ima dirkalna različica Forda GT.
solo estará disponible 45 dirkalnih avtomobilov, vsak pa bo nosil ceno okoli 1.070.000 evrov, cual es significativamente več, kot je cena ‘cestne’ različice.
httpv://www.youtube.com/watch?v=UW–6ZnfaE8
Ford GT Mk II Coupe je primeren zgolj za pista, vso moč pa ima speljano na el último con ruedas Pareja, a través de 7 velocidades menjalnika, ki je prilagojen dirkaškemu načinu vožnje. Motor se vrti v območju alto plantas, ‘lovilec zraka’ na strehi avtomobila pa skrbi za dovoljšno enfriamiento le tega.
Na zadek so mu pritrdili še ogromen revelación, v kombinaciji z ostalimi aerodinamičnimi accesorios, pa se je sila, ki pritiska avtomobil k tlom, povečala za kar 400%, v primerjavi s cestnim Fordom GT.
Galerija: Ford GT Mk II
Más información:
ford.si