fbpx

Fotoaparat Yashica Y35: novo vstajenje legende?

Za Yashico se je vse začelo davnega leta 1949 v japonskem Naganu, kjer so sprva izdelovali elektronske dele za ure. Sledilo je obdobje fotoaparatov in največji uspeh so poželi 16 let pozneje z modelom Electro 35, ki so ga prodali kar v 8-milijonski nakladi. Nato so v osemdesetih letih znamko kupila večja podjetja in sled se je počasi izgubila. A zdaj se vračajo. S kampanjo na Kickstarterju želijo iz stekleničke izvabiti duha legendarne Electro 35. V sodobni preobleki, seveda.

Fotoaparat Yashica Y35 está replika modela Electro 35 zgolj po videzu.

Namesto pravega filma boste vanj vstavili digiFilm, que en realidad es kartuša z naborom vtičnikov, ki skrbijo za različne filtre pri fotografiji. Y35 so opremili s 35-milimetrsko lečo, zaslonko f/2,8 y svetlobnim tipalom CMOS velikosti 1/2,3 palca in 14 megapiksli. Hitrosti zaklopa ne boste mogli spreminjati, saj je nastavljena samodejno. ISO vrednosti pa boste izbirali kar pri nakupu digiFilma, ki ga ponujajo v štirih različicah, in sicer barvni ISO 200 y ISO 1600, črno-beli ISO 400 y kvadratni format 120. Imejte v mislih, da film vseeno ni pravi, tako da boste fotografije morali shraniti na kartico SD.

Za analogne zanesenjake in nostalgike so še vedno pustili ‘vrtenje filma’ po vsaki zajeti fotografiji, čeprav gre zgolj za manever, saj kot smo že povedali, da pravega filma notri ni. Ostane samo pravi občutek.

Ideja je romantična, kako se bo pa Yashica Y35 boril s kakovostjo fotografije pametnih telefonov, ki zavzemajo prostor vsakega žepa, bomo pa še videli. Na Pedal de arranque je cena zanj 120euros, za različico Deluxe, ki so jo oblekli v usnje, pa 280euros.

Galerija – Fotoaparat Yashica Y35: novo vstajenje legende?

Más información

Más información:
yashica.com y kickstarter.com

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.