Seis letras sencillas y coloridas en una página en blanco. Esto es Google. Una marca, si no la más poderosa del mundo, y un nombre que se ha convertido en un verbo independiente en el diccionario. Recientemente cambiaron el aspecto de su reconocible logotipo, pero aunque en un segundo plano se están produciendo cambios tectónicos con la reestructuración de la empresa, donde la empresa matriz pasó a llamarse Alphabet, Google se mantiene fiel a su apariencia anterior. El gigante web dejó los colores de las letras como están, pero utilizó una nueva tipografía donde las letras son más suaves. Por otro lado, el icono experimentó un cambio más visible.
Google ima po 17 letih nov logotip in ta je popolnoma drugačen, čeprav v osnovi ostaja preprost. V barve tehnološki velikan ni posegali, so pa zato izdelali novo tipografijo, ki ima nežnejše oblike, nove črke pa naj bi bilo lažje brati na manjših zaslonih. Tehnološka krajina se je namreč od zadnje spremembe leta 1999 drastično spremenila in to je Googlov odgovor na izzive časa in evolucijo podjetja.
Logotip so predstavili kar na domači strani preko animacije, kjer pobrišejo starega in narišejo novega, sledi pa še nova ikona in štiri barvne pike (te bodo aktivne med glasovnim iskanjem). Prav ikona je tista, ki je šla skozi največjo stilsko preobrazbo. Anemični mali tiskani ‘g’ je namreč zamenjal veliki tiskani ‘G’, ki se je odel v značilne barve. In če spremembe logotipa niso tako drastične kot je bilo nedavno prestrukturiranje, kjer je bil Google ”degradiran” v hčerinsko podjetje novega krovnega podjetja Alphabet, pa so črke v maniri rdečih črk novonastalega podjetja. Poleg animacije je Google postregel še s kratkim video posnetkom, ki nas popelje skozi 17-letno zgodovino spreminjanja Googlovega logotipa, ki danes ni več statičen kot je bil še nedavno.
Más información:
google.com