fbpx

Ikea: domiseln oglas, ki plastično ponazarja, kako cenovno dostopni so njeni izdelki

Ikea je cene svojih izdelkov postavila v kontekst.

Švedski pohištveni velikan Ikea ima ne le odlične izdelke za dom, pač pa tudi odlične oglase. V svoji zadnji kampanji je želel na plastičen način pokazati, kako cenovno ugodni so v resnici njegovi izdelki. Tako jih je postavil ob bok pločevinkam, picam ipd. Ste vedeli, da v Ikei posteljo dobite že za 50 poštnih znamk in klubsko mizico za ceno treh kav?

Cómo cenovno dostopni so Ikeini izdelki za dom, prikazuje zadnja oglaševalska kampanja, ki je bila narejena za arabski trg in pod katero se podpisuje oglaševalska agencija Memac Ogilvy & Mather.

LEE MAS: El mítico Bulli – Volkswagen Tipo 2 – como lámpara

Namesto da bi Ikea pokazala svoje izdelke jasno in glasno, so v ospredje postavili njihovo cenovno dostopnost, a ne na klasičen način, torej s ceno. To so postavili v kontekst in na plastičen način pokazali, da številni njihovi izdelki, kot so postelje, namizne svetilke in omarice, niso nič kaj dražji od nekaj kav, tub barve, pločevink piva, pic itd.

 

 

 

 

 

 

 

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.