fbpx

La campaña de eficiencia energética de Ikea

Un bosque oscuro y místico, que cobra vida gracias a innumerables luces de diversas formas, presagia una nueva era del extremadamente popular perro perdiguero con un interior asequible. Al decidir utilizar luces LED en sus productos, Ikea está llevando activamente su estrategia empresarial un paso más hacia el desarrollo sostenible.

Televizijski oglas z naslovom “Forest” (“Gozd”, slo.) Ikea podružnic v Gran Bretaña y en Irlanda premierno predstavlja zaobljubo, da bodo do leta 2016 prodajale le energetsko učinkovito LED osvetljavo, kar se sklada tudi z direktivami Evropske unije. Kot namreč pravi osrednje sporočilo, “včasih že majhne stvari prinesejo velike spremembe”.

Oglas je zasnovala oglaševalska agencija Mother London pod vostvom kreativnih direktorjev Tima McNaughtona y Freddyja Mandyja ter režisersko taktirko Martina Krejcija. Surrealno vzdušje ustvarja uspešnica “Wet and Rusting” ameriške indie-rock zasedbe Menomena.

V okviru obsežne kampanje “Wonderful Everyday” (“Čudoviti vsakdan”, slo.) bodo na spletnih straneh in prek radia podajali tudi nasvete in ideje, kako narediti dom trajnostnejši z energetsko učinkovitostjo, premišljeno porabo vode in zmanjšanjem količine vsakodnevnih odpadkov. Člani Ikea Family pa bodo 12. aprila lahko obiskali sejem pohištva, seveda s poudarkom na trajnostnem razvoju.

Kot pravi vodja marketinga Peter Wright, gre za priložnost “komuniciranja kdo je in kaj kot blagovna znamka Ikea zagovarja, pri čimer igra trajnostni razvoj pomembno vlogo”. Prav tako jih “zanimajo vsakdanji problemi, s katerimi se ljudje soočamo, in iskanje majhnih stvari, ki bodo dejansko ustvarile velike spremembe”. Gre za praznovanje vsakdanjih trenutkov skozi izdelke in ideje, ki izboljšujejo bivanje v domu in so hkrati iz vseh vidikov učinkovitejši.

Zdi se, da navkljub številnim kritikam glede množične proizvodnje, zaradi katere naj bi po nekaterih ocenah letno porabili kar en odstotek svetovne zaloge lesa, ter množične potrošnje, ustvarjene s cenovno dostopnim, kratkotrajnim in hitro zamenljivim pohištvom, Ikea le začenja zavestno delovati v smeri zmanjševanja svojega okoljskega odtisa.

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.