El motor de búsqueda web de Google tiene una nueva apariencia. Esto se ha predicho desde hace bastante tiempo, desde que Google comenzó a utilizar un nuevo lenguaje de diseño, Material Design, que reemplazó al lenguaje de diseño Holo. Hasta el momento, sólo existe un borrador del nuevo motor de búsqueda de Google, que ya está siendo probado por usuarios en los EE. UU. y podría estar disponible para todos los usuarios a partir del otoño de 2016.
Spletni iskalnik Google ima novo podobo. Gre za največjo spremembo v zadnjih letih, ko je iskalnik doživljal le kozmetične popravke in se držal stare podobe kot pijanec plota. Z novim oblikovalskim jezikom Material Design pa so spremembe očitne tudi manj vestnemu očesu.
LEE MAS: ¡Descubre lo que Google sabe de ti!
Poleg grafične podobe se spreminja tudi način prikaza rezultatov. Namesto serije hiperpovezav v modri barvi ima vsak rezultat zdaj svojo belo ”kartico”, belo ozadje iskalnika pa se je obarvalo gris (v barve osebnega asistenta Google ahora), medtem ko se je ikona za nastavitve iz črt spremenila v pike. Največja sprememba je verjetno prestavitev oglasne in informativne vsebine, ki smo je bili do zdaj vajeni na desni strani oz. nad organskimi rezultati, zdaj pa se prestavlja med rezultate iskanja. Spremembe niso tektonske, a glede na to, da je bil videz iskalnika Google praktično nespremenjen od njegovih začetkov, gre za več kot dobrodošlo osvežitev podobe, ki bo hkrati poenostavila spletno iskanje.