A la deriva o El arte del deslizamiento, como también se le llama, es una disciplina automovilística cada vez más popular. Para un buen derrape, en principio, se necesitan al menos doscientos caballos de fuerza por tonelada de vehículo y tracción trasera. ¿Por qué en principio? Porque esto sólo se aplica si no conoces el truco con la tabla, con la que puedes derrapar con cualquier coche, por muy viejo y estropeado que sea. ¿Cómo derrapar (sin importar el coche que tengas)?
Kako driftati (ne glede na to, kateri avto imaš)? Ko je na filmska platna prišel film Rápido y Furioso: Deriva de Tokio, je marsikoga prijelo, da bi tudi sam poskušal driftati. A ta vse bolj priljubljena avtomobilistična športna disciplina (vsebuje vse prvine, ki jih oktanski navdušenci naravnost obožujejo) ima določene zahteve. Ravno tako kot za tek potrebuješ superge, za driftanje potrebuješ primerno ”opremo”. To so: pogon na zadnja kolesa, brez katerega ne gre, uravnotežena karoserija, delna zapora diferenciala, predelan motor in vsaj dodaten par pnevmatik. Kako potem dejansko driftati, je zgodba zase, ki pa je lahko precej bolj preprosta, če uporabite trik iz videoposnetka, ki vam omogoča driftanje s katerimkoli avtomobilom in brez posebnega znanja iz vihtenja volana.
LEE MAS: Ford mustang contra Lamborghini: ¿Es este el mejor derrape de la historia?
Driftanje sicer ni zgolj in samo izživljanje nad gumami in motorjem, znanje iz drsenja avtomobila je lahko tudi sila koristno, saj vam lahko prav pride v primeru mokre (mastne) ceste ali poledice, zato na kakšnem praznem parkirišču kdaj le malce povadite. Kako, pa izveste v posnetku.