Los suecos presentaron en el Salón del Automóvil de Ginebra el hiperdeportivo Koenigsegg Regera, que se destaca de los superdeportivos en términos de rendimiento, conducción y precio. Los eslovenos también participaron en el desarrollo, ya que Akrapovič se encargó del escape final. Bajo la gama, el Regera es capaz de desarrollar 1.822 CV y velocidades superiores a los 400 km/h, y la aceleración hasta los 100 km/h debería tardar lo que tardamos en parpadear.
Regera (beseda v švedščini pomeni vladati) je tako, ne samo zasenčila sestrsko agero RS, ampak tudi vse ostale hiper avtomobile na salonu. In sicer zaradi hibridnega pogona, ki skupaj zmore komaj še verjetnih 1.340 kilovatov ali 1.822 KM. Ob tem klasični bencinski V8 razvije moč 809 kW ali 1.100 KM, da avto še dodatno “butne” pa so tu še trije elektromotorji (dva na zadnjih kolesih, eden na pogonski gredi), ki k temu dodajo še 515 kW ali 700 KM. Presežek predstavljajo tudi baterije, ki so jih razvili v sodelovanju s Hrvaškim podjetjem Rimac. Monstrumske baterije, ki tehtajo 115 kilogramov premorejo 9,27 kWh energije in so zapakirane v 67-litrski sklop. Vse skupaj postavljeno na tehtnico pa “vaga”, beri in piši, 1.600 kilogramov, zgolj na elektriko pa lahko Regera prevozi razdalje do 50 km.
Posebnosti pa se tu še ne končajo. Ena večjih je namreč tudi dejstvo, da Regera sploh nima menjalnika, temveč za prenos moči skrbi patentiran sistem direktnega prenosa. Glede tega, kaj to pomeni, pa so Švedi sila skrivnostni. Povedo le, da sistem tehta 88 kilogramov in da ne gre za CVT avtomatiko.
LEE MAS: City reportaža z 85. Ženevskega avotmobilskega salona
Oblikovno je avto zasnovan tako, da ustvarja čim večji možen stik s podlago, tudi pri velikih hitrostih, oblika pa je zasnovana v obliki kapljice, tako da čim bolje reže zrak. Na zadku se bohoti napis Akrapovic, ki razodeva, da je podjetje iz Ivančne Gorice poskrbelo za izpuh in motorno melodijo, ki jo ustvarja sistema de escape de titanio v obliki ribje kosti. Posebnost predstavlja dejstvo, da je osrednji del (ki izgleda kot izpuh) namenjen izpuhu vročega zraka, na straneh pa sta dejanska izpuha, ki omogočata plinom najhitrejšo pot iz motorja in dodatne zmogljivosti ter še boljšo melodijo.
Glede zmogljivosti so Švedi za zdaj še dokaj skrivnostni in niso razkrili končne hitrosti ultra športnika, povedo pa, da je to najhitrejši serijski avto v zgodovini, kar nameravajo kmalu dokazati tudi na pisti. Navrgli so dva pomenljiva podatka in sicer, da od 0 – 400 km/h pospeši v todo 20 sekundah, medpospešek od 150 – 250 km/h pa traja le 3,2 sekunde. Ob vprašanju glede cene pa Švedi, prav tako pomenljivo povedo…okoli dva milijona evrov. Bodo pa bojda izdelali samo 80 copias in vrsta naj bi bila že formirana in kar dolga.