Viano ha crecido y madurado, se podría decir. No es que antes fuera pequeño o joven, pero la nueva generación, llamada Clase V, realmente lo hace parecer así. Según las proporciones, se ha alargado y ahora mide hasta 5,14 metros. Además de la versión clásica, ahora está disponible una versión más larga y otra más corta. Hay tres motores para elegir, dos cajas de cambios y, más tarde, también dos propulsores.
Novi razred V je predhodniku podoben samo po oblikovni gmoti, vse ostalo pa je bilo skreirano na novo. Prednji del je tako oblikovan zelo avtomobilsko, kar je bil tudi eden od poudarkov, saj so želeli pri Daimlerju V-ja odmakniti od kombijev in ga povsem približati osebnim vozilom.
Za novi V tako pravijo da ponuja vso udobje kot ga hišne limuzine, tudi paradni – clase S. Prednji del zaznamujejo velika količina kroma, Luces diurnas LED (ne pri vseh različicah) in pa velika zvezda. Na zadku pa novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, zaradi katerega je nalaganje manjših predmetov na ozkih parkiriščih močno olajšano.
Na voljo sta dve različici in sicer V in avantgarde, slednja je še nekoliko bolj elegantna, proti doplačilu pa sta na voljo tudi paketa sport in design ter različica edition1, ki pa ponuja vso udobje poslovnega razreda, kar v potniški kabini pomeni ločene foteljaste in vrtljive sedeže, poleg funkcije ogrevanja pa tudi funkcijo masaže in hlajenja pri sedežih v prvi vrsti ter ločeno samodejno klimo v potniškem prostoru.
Notranjost je z izjemo višjega vstopanja in sedenja izredno udobna, spisek dodatne opreme pa je po novem približno enako dolg in raznolik kot pri največjih hišnih limuzinah. Razred V, pa je v vožnji tudi podobno udoben.
Pri opremi je na voljo vsa udobnostna oprema kot tudi asistenčni sistemi, ki smo jih vajeni že od drugi modelov s trikrako zvezdo na nosu, omeniti pa velja sisteme: collision prevention assist, pre safe in distronic plus, poleg tega pa tudi paket za parkiranje con 360 stopinjsko kamero.
Pri motorjih je vse v dizelskih barvah, saj so na voljo tri različice 2,1-litrskega CDI oziroma BlueTec motorja, ki zmore 100-, 120- ali 140 kW (slednji kratkotrajno celo 150 kW). Pogon je speljan na zadnji kolesni par, prihodnje leto marca pa bodo na voljo tudi različice s štirikolesnim pogonom, še pred tem pa v uvodu omenjena krajša in daljša karoserijska različica. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa tega zamenja znana in čislana 7G-Tronic plus prestavna avtomatika.
LEE MAS: El Mercedes Clase C tiene una mochila deportiva
Razred V je na voljo v izvedbi s šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži, za tretjo vrsto pa je lahko tudi uporaben sistem zabojev in pregrad, s katerimi je prtljažnik mogoče še bolje izrabiti. Novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, prtljažna vrata pa so lahko tudi električno pomična.
Los precios comienzan en 40 tisoč evrih, sami (uvoznik ) pa pravijo da takšen “s polno opremo”, stane 50 evrskih tisočakov. Doplačilo za versión avantgarde asciende a 7.310 evrov, doplačilo za zmogljivejša motorja pero el puede tisoč oziroma sedem tisoč euros
Más información:
www.mercedes.si