Aunque a nivel mundial hay que felicitar a las marcas y la comercialización por sus enfoques creativos en los medios, el diseñador Justin Plunkett advierte sobre las posibles consecuencias negativas de esto en nuestro panorama. Y la serie de fotografías bajo el nombre Con/struct es una prueba muy plástica de que tiene razón.
Kot designer je imel ta Južnoafričan možnost sedeti v prvi vrsti oglaševanja in svoje bogato znanje o temi z vso kredibilnostjo reinterpretirati skozi digitalno obdelane fotografije arhitekturnih objektov. Prek teh ‘konstruktov’ tako raziskuje vpliv blagovnih znamk in same komercializacije na življenjski stil ter arhitekturo, posebej na lokalne dominante, kot so cerkve, nebotičniki in nakupovalni centri.
LEE MAS: El talentoso fotógrafo Oleg Oprisco apuesta por lo analógico y rechaza lo artificial
Njegov namen je podvomiti v status quo in izzvati debato o marketinški naravnanosti, ki da istočasno kreira lepoto in navdih ter pokvarjenost in izprijenost. Za ponazoritev svojih razmišljanj je zato spojil osebne fotografije in tehniko digitalne obdelave in nastale so izmišljene ponazoritve in surrealistične kompozicije. Con/struct se lahko zato bere tudi kot: »Ni vse zlato, kar se sveti oz. kar pride z logotipom.«