Durante 43 años, mientras la empresa Nike nos proporciona calzado deportivo innovador, el estudio de animación Golden Wolf, con sede en Londres, lo ha plasmado en un vídeo de dos minutos titulado "Nike Genealogy of Innovation". Viajamos al ritmo del héroe del cómic Flash, lo cual es algo lógico, ya que el último modelo presentado se parece mucho a sus colores característicos. 200 modelos, siete 'generaciones'. ¡Solo miralo!
Nike ni samo znamka, Nike je način življenja. In video je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.
LEE MAS: Nike: comodidad y tendencia metalizada combinadas en prestigiosas zapatillas
Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani largo libros z istim naslovom.
Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!
Más información: www.nike.com